✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R3 | 4,9 km | 31,5 % | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | 11/2024 | ||||
2 | 24. | 12/2025 | ![]() | R2 | 6,1 km | 24,1 % | 4 | 143 mil. € | 3 | Súčasná cesta I/9 v tomto úseku je prehľadná, dostatočne široká a vedie mimo obcí. Potrebuje len generálnu prestavbu úplne zdegradovanej betónovej vozovky, ktorú pripravuje Slovenská správa ciest. Po jej uskutočnení bude cesta I/9 od diaľnice D1 po Mníchovu Lehotu najmenej problémová z celého ťahu po Nováky. | 4 | 1/2025 | |||
3 | 19. | 6/2025 | ![]() | R4 | 8,2 km | 5,5 % | 2 | 94 mil. € | 3 | 3 | 3/2024 | ||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R2 | 16,0 km | 9,0 % | 4 | 277 mil. € | 2 | Súčasná cesta má dobré šírkové parametre iba po Trenčianske Jastrabie, ďalej až po Ruskovce ide o úzku cestu neadekvátnu vysokej dopravnej záťaži, ktorá navyše sčasti vedie aj cez obec. | 2 | 12/2024 | |||
5 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R3 | 8,3 km | 33,3 % | 2 | 199 mil. € | 2 | 3 | 11/2024 | ||||
6 | 10. | 4/2024 | ![]() | D1 | 3,8 km | 27,0 % | 2 | 57 mil. € | 3 | V rannej špičke preťaženú cestu I/64 z Rajeckej doliny do Žiliny treba v prvom rade odľahčiť výrazným posilnením ponuky vlakov (po menších investíciách reálne aj na jednokoľajnej trati) a k nim nadväzujúcich autobusov. | 5 | 8/2015 | |||
7 | 18. | 4/2025 | ![]() | D1 | 1,1 km | 2,9 % | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | 1/2024 | ||||
8 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R2 | 2,7 km | 5,4 % | 4 | 59 mil. € | 3 | Súčasná cesta I/9 v tomto úseku je prehľadná, dostatočne široká a vedie mimo obcí. Potrebuje len generálnu prestavbu úplne zdegradovanej betónovej vozovky, ktorú má už pripravenú Slovenská správa ciest. Po jej uskutočnení bude cesta I/9 od diaľnice D1 po Mníchovu Lehotu najmenej problémová z celého ťahu po Nováky. | 4 | 5/2024 | |||
8 úsekov |
51,1 km |
17,4 % |
2 - 4 |
917 mil. € |
2,5 |
3,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku