✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 4. | 9/2022 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | |||||||
2 | 18. | 4/2025 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | ||||||||
3 | 19. | 6/2025 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 7,9 km | 4 001 | 3 | 3 | ||||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 5,1 km | 2 | 2 | |||||||
5 | 20. - 23. | 10/2025 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 10,0 km | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | ||||||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 3,2 km | 12 862 | 3 | 4 | ||||||
7 | 24. | 12/2025 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 5,7 km | 12 157 | 3 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
7 úsekov |
41,5 km |
2 - 4 |
883 mil. € |
31,9 km |
4 001 - 30 731 | 2,3 |
2,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku