✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||
1 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | ||||||
2 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | |||||||
3 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 1,8 min. | 4 001 | 3 | 3 | |||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2,8 min. | 2 | 2 | ||||||
5 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 5,9 min. | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | |||||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 5,3 min. | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | |||||
7 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 1,4 min. | 12 157 | 3 | 4 | |||||
8 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 1,7 min. | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | Rastúcu intenzitu dopravy medzi Moldavou a Košicami treba v prvom rade riešiť výrazným posilnením a zatraktívnením vlakového spojenia a nadväzujúcich autobusov. To sa dá aj na súčasnej infraštruktúre, iba lepším využívaním železničnej trate. | ||||
71,0 km |
2 - 4 |
1 186 mil. € |
18,9 min. |
4 001 - 12 157 | 2,6 |
3,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku