✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| ||||||||||
1 | 46. | 3/2029 | ![]() | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | Dostavba na 4-pruh s druhou rúrou tunela Branisko (4,9 km) do 10 rokov je primeraná potrebám. Odhad nákladov až na úrovni 300 miliónov eur však považujeme za výrazne premrštený. Indikuje, že NDS pristupuje k plánovaniu projektov a ich nákladom benevolentne a bez účinnej kontroly nebude hľadať najefektívnejšie riešenie (hoci trasa je v tomto prípade daná, rizikom môžu byť prehnané požiadavky policajtov, hasičov i rôznych útvarov NDS a absentujúce pravidlá, ktorý by pri stavbách dopravnej infraštruktúry na Slovensku strážili primeranosť požiadaviek a projektovaných riešení). | |||||
2 | 14. - 15. | 10/2024 | ![]() | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | |||||||
3 | 53. - 54. | 7/2030 | ![]() | R6 | 11,2 km | 2 | 440 m | 182 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | |||||
4 | 16. - 17. | 12/2024 | ![]() | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | ||||||
5 | 53. - 54. | 7/2030 | ![]() | R6 | 11,3 km | 2 | 265 m | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | |||||
5 úsekov |
61,7 km |
2 - 4 |
705 m |
1 112 mil. € |
2 561 - 10 359 | 3,8 |
3,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku