Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)86 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)13 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 1 / 5
+
Parametre a objekty 0 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 1 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 1 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 2 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 2 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 0 / 6
+
Priebeh výstavby 1 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 0 / 6
+
 
 
 
 
 
odhad NDS
 
 
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
 
 
 
 
 
 
 
86 úsekov
1 099,2 km
19 862 mil. €
1 065 - 93 344
3,0
3,1
10/2021 - 10/2021
1
D1
14,9 km
341 mil. €
12 491 - 24 900
1
1
2
D1
13,5 km
555 mil. €
22 691 - 32 334
1
2
3
D4
4,4 km
1
2
4
D4
22,6 km
32 336 - 93 344
.
.
.
1
2
5
R7
6,4 km
27 633 - 44 493
.
.
.
1
1
10/2021
6
D1
7,9 km
434 mil. €
19 072 - 21 988
1
2
10/2021
7
R4
4,3 km
179 mil. €
370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. €
15 837 - 18 098
1
3
0,0
8
R2
13,5 km
142 mil. €
415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. €
9 007 - 9 998
2
2
0,0
9
R2
9,1 km
267 mil. €
415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. €
8 780 - 11 203
3
4
3,0
10
R3
4,4 km
70 mil. €
10 334 - 11 542
2
2
0,0
11
R4
14,3 km
202 mil. €
591 mil. € spolu s už už otvoreným úsekom D1 Budimír - Bidovce, s ktorým dokopy tvorí východný obchvat Košíc
10 088 - 50 895
2
1
0,0
Vyhodnocovanie ponúk v súťaži o zhotoviteľa stavby.
12
D1
3,5 km
149 mil. €
218 mil. eur
62 652
.
.
.
1
1
1,0
Súťaž vyhlásená v 9/2021 na zhotoviteľa obchádzkových trás a prestavby D1 po Triblavinu, v režime naprojektuj a postav
13
R4
10,2 km
299 mil. €
370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. €
22 341 - 30 731
1
3
1,0
Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby.
14
R1
8,1 km
173 mil. €
298 mil. € spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. €
12 387 - 17 316
2
3
2,0
Posudzujú sa výsledky porovnávacej štúdie variantov realizácie.
15
R2
6,8 km
171 mil. €
449 mil. € spolu za obe etapy - 32 km R2 Šaca - Košické Olšany s investičnými nákladmi 372 mil. €
11 764 - 50 895
3
3
1,0
Preberacie konanie po kompletnom dodaní dokumentácie na ponuku v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby.
16
D1
13,5 km
1 235 mil. €
13 676 - 21 949
1
1
3,0
Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde.
17
R2
6,2 km
105 mil. €
415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. €
5 304
2
2
2,5
žiadna
18
R7
9,4 km
191 mil. €
6 428 - 9 084
4
5
5,0
žiadna
19
D1
3,8 km
57 mil. €
10 312
3
5
3,0
žiadna
20
R1
2,7 km
155 mil. €
298 mil. € spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. €
16 268
4
3
4,0
žiadna
21
R3
6,5 km
70 mil. €
271 mil. € spolu za 64 km R3 Zvolen - Šahy s odhadovanými investičnými nákladmi 770 mil. €
6 706 - 9 733
2
2
4,0
Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie.
22
R2
8,3 km
169 mil. €
415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. €
5 277 - 6 250
2
2
2,5
žiadna
23
R7
23,5 km
227 mil. €
4
4
5,0
Územné konanie začaté od 7/2021.
24
R7
14,3 km
172 mil. €
4
4
5,0
žiadna
25
R7
8,4 km
161 mil. €
6 403 - 9 478
4
5
5,0
Územné konanie začaté od 9/2021.
26
R2
14,1 km
272 mil. €
208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. €
5 792 - 7 064
3
2
3,0
žiadna
27
D1
1,1 km
12 mil. €
2
1
3,0
žiadna
28
R4
8,2 km
94 mil. €
514 mil. € spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. €
4 001
3
3
4,0
žiadna
29
R3
4,9 km
77 mil. €
2
2
4,0
Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie.
30
R3
8,3 km
199 mil. €
5 550 - 9 787
2
3
4,0
Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie.
31
R2
16,0 km
277 mil. €
9 654 - 12 079
2
2
5,0
Prebieha nový proces EIA na zmenené technické riešenie, zároveň sa spracúva dokumentácia na územné rozhodnutie.
32
R2
2,7 km
59 mil. €
12 862
3
4
4,0
Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie.
33
R2
6,1 km
143 mil. €
12 157
3
4
4,0
Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených.
34
D3
10,8 km
309 mil. €
14 176 - 14 186
2
4
6,0
Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA.
35
R2
20,7 km
211 mil. €
415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. €
6 969 - 10 726
4
4
5,0
žiadna
36
D3
11,2 km
410 mil. €
13 886 - 21 743
1
1
4,0
Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA.
37
R4
4,0 km
105 mil. €
514 mil. € spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. €
14 625
2
2
5,0
žiadna
38
R2
10,6 km
125 mil. €
415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. €
6 412 - 8 112
4
4
5,0
žiadna
39
R1
4,6 km
100 mil. €
298 mil. € spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. €
11 611
4
3
8,0
žiadna
40
D3
4,0 km
179 mil. €
15 053
1
2
4,0
Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie.
41
D4
12,4 km
772 mil. €
3
4
8,0
Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA).
42
R2
18,0 km
224 mil. €
154 mil. eur
10 140 - 11 010
3
5
5,0
žiadna
43
D1
10,6 km
234 mil. €
183 mil. eur
62 652
.
.
.
2
1
5,0
žiadna
44
R4
6,5 km
116 mil. €
514 mil. € spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. €
6 651 - 9 113
2
3
5,0
žiadna
45
R4
7,0 km
122 mil. €
514 mil. € spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. €
3 407 - 3 769
2
2
5,0
žiadna
46
R1
14,9 km
785 mil. €
298 mil. € spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. €
8 140 - 13 204
3
3
7,0
žiadna
47
R2
7,8 km
73 mil. €
208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. €
5 587
5
4
6,0
žiadna
48
D1
19,9 km
321 mil. €
42 774 - 54 519
.
.
.
3
2
5,0
žiadna
49
R2
9,6 km
112 mil. €
8 634 - 11 116
2
4
7,0
žiadna
50
R2
11,5 km
235 mil. €
7 793
2
4
6,0
žiadna
51
R4
7,9 km
129 mil. €
514 mil. € spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. €
2 552 - 2 737
4
3
7,0
žiadna
52
R3
5,0 km
63 mil. €
271 mil. € spolu za 64 km R3 Zvolen - Šahy s odhadovanými investičnými nákladmi 770 mil. €
9 492 - 10 279
3
2
8,0
žiadna
53
R2
18,0 km
176 mil. €
208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. €
5 189 - 6 389
5
5
7,0
žiadna
54
D4
3,6 km
133 mil. €
5
5
7,0
žiadna
55
D1
7,3 km
321 mil. €
10 359
3
3
7,0
žiadna
56
R2
14,0 km
117 mil. €
201 mil. € spolu za 32 km R2 Včeláre - Šaca s investičnými nákladmi 288 mil. €
5 809 - 8 826
5
4
6,0
žiadna
57
R2
9,8 km
93 mil. €
208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. €
6 452 - 10 032
5
5
7,0
žiadna
58
R3
7,9 km
71 mil. €
695 mil. € spolu za 32 km R3 Martin - Horná Štubňa s investičnými nákladmi 353 mil. €
5 441 - 8 427
4
3
7,0
žiadna
59
R4
8,0 km
133 mil. €
514 mil. € spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. €
5 814 - 7 518
4
3
6,0
žiadna
60
R4
7,5 km
124 mil. €
514 mil. € spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. €
3 769 - 3 897
3
3
6,0
žiadna
61
R4
6,0 km
101 mil. €
514 mil. € spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. €
3 782 - 6 302
4
3
6,0
žiadna
62
R6
11,2 km
182 mil. €
7 234
4
3
8,0
žiadna
63
R6
11,3 km
222 mil. €
2 561 - 5 054
4
3
8,0
žiadna
64
R1
11,5 km
406 mil. €
298 mil. € spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. €
7 784
4
4
9,0
žiadna
65
R1
9,5 km
339 mil. €
298 mil. € spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. €
9 704 - 13 715
4
4
9,0
žiadna
66
R8
54,9 km
1 020 mil. €
4 151 - 11 477
3
5
8,0
žiadna
67
R3
14,0 km
191 mil. €
695 mil. € spolu za 32 km R3 Martin - Horná Štubňa s investičnými nákladmi 353 mil. €
14 233 - 18 874
3
3
8,0
žiadna
68
R2
17,5 km
287 mil. €
69 mil. eur
12 819 - 29 988
2
2
7,0
žiadna
69
R3
8,7 km
94 mil. €
7 211
4
2
9,0
žiadna
70
R3
10,9 km
129 mil. €
5 586 - 10 745
3
2
9,0
žiadna
71
D2
8,5 km
90 mil. €
219 mil. € za celý úsek D2 št.hr. SR/ČR - Lamač
32 968
.
.
.
5
5
9,0
žiadna
72
D2
6,9 km
107 mil. €
219 mil. € za celý úsek D2 št.hr. SR/ČR - Lamač
5
5
9,0
žiadna
73
D1
12,6 km
418 mil. €
717 mil. € spolu za 74 km D1 Bidovce - št. hr. SR/Ukr. s investičnými nákladmi 1 044 mil. €
9 503 - 9 802
3
3
9,0
žiadna
74
D1
18,2 km
192 mil. €
717 mil. € spolu za 74 km D1 Bidovce - št. hr. SR/Ukr. s investičnými nákladmi 1 044 mil. €
6 207 - 8 525
2
2
9,0
žiadna
75
D1
15,8 km
139 mil. €
717 mil. € spolu za 74 km D1 Bidovce - št. hr. SR/Ukr. s investičnými nákladmi 1 044 mil. €
4 033 - 8 369
4
3
9,0
žiadna
76
D1
12,1 km
162 mil. €
717 mil. € spolu za 74 km D1 Bidovce - št. hr. SR/Ukr. s investičnými nákladmi 1 044 mil. €
10 444 - 14 783
3
3
9,0
žiadna
77
D1
15,5 km
136 mil. €
717 mil. € spolu za 74 km D1 Bidovce - št. hr. SR/Ukr. s investičnými nákladmi 1 044 mil. €
1 698 - 6 812
4
3
9,0
žiadna
78
R3
14,0 km
305 mil. €
451 mil. € spolu za dlhší úsek R3 Martin - Šášovské Podhradie
3
3
10,0
žiadna
79
R2
49,0 km
662 mil. €
5 762 - 14 648
4
4
9,0
žiadna
80
R1
42,1 km
631 mil. €
5 713 - 13 545
5
5
10,0
žiadna
81
R7
29,2 km
230 mil. €
15 mil. eur
2 156 - 6 890
5
5
7,0
žiadna
82
R3
10,3 km
92 mil. €
695 mil. € spolu za 32 km R3 Martin - Horná Štubňa s investičnými nákladmi 353 mil. €
5 098 - 5 557
4
2
7,0
žiadna
83
D3
3,1 km
60 mil. €
5 420 - 8 693
5
5
5,0
žiadna
84
R5
1,7 km
54 mil. €
7 972
3
4
8,0
žiadna
85
R3
58,5 km
611 mil. €
271 mil. € spolu za 64 km R3 Zvolen - Šahy s odhadovanými investičnými nákladmi 770 mil. €
3 247 - 11 434
4
4
9,0
žiadna
86
R7
71,3 km
553 mil. €
111 mil. eur
1 065 - 4 239
5
5
9,0
žiadna
 
 
 
86 úsekov
1 099,2 km
19 862 mil. €
1 065 - 93 344
3,0
3,1
10/2021 - 10/2021
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 10/2021

Legenda

 Po prechode myšou sa zobrazia podrobnejšie informácie o úseku alebo hodnote, ku ktorým patria
Intenzita dopravy na súčasnej ceste
Celková intenzita dopravy na existujúcej ceste v roku 2015
Ťažké nákladné vozidlá
Stredne ťažké nákladné vozidlá
Ľahké nákladné vozidlá
Osobné vozidlá
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza, ktorá prebieha opakovane
 
 
Fáza, ktorá sa bude opakovať

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku