✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
84 úsekov |
1 109,9 km |
2 - 8 |
19 725 mil. € |
3,1 |
3,2 |
|||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | D1 sever | 341 mil. € | 1 | 1 | 5/2007 | |||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | D1 sever | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 1 | 2 | 5/2007 | ||||||
3 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | D4 juh-východ | 1 | 2 | 11/2015 | ||||||||
4 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | D4 juh-východ | 1 | 2 | 11/2015 | ||||||||
5 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | R4 stred | 179 mil. € | 1 | 3 | 10/2014 | |||||||
6 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | R2 stred | 142 mil. € | 2 | 2 | 12/2017 | |||||||
7 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | R2 stred | 267 mil. € | 3 | 4 | ||||||||
8 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | R3 sever (Orava) | 70 mil. € | 2 | 2 | 2/2011 | |||||||
9 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | R2 východ, R4 juh | 202 mil. € | 2 | 1 | 7/2018 | Vyhodnocovanie ponúk v súťaži o zhotoviteľa stavby. | |||||
10 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | D1 západ | 149 mil. € | 1 | 1 | 6/2016 | Súťaž vyhlásená v 9/2021 na zhotoviteľa obchádzkových trás a prestavby D1 po Triblavinu, v režime naprojektuj a postav | |||||
11 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | R4 stred | 299 mil. € | 1 | 3 | 10/2014 | Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby. | |||||
12 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | R1 BB - RK | 173 mil. € | 2 | 3 | 12/2019 | Posudzujú sa výsledky porovnávacej štúdie variantov realizácie. | |||||
13 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | R2 východ | 171 mil. € | 3 | 3 | 8/2018 | Preberacie konanie po kompletnom dodaní dokumentácie na ponuku v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby. | |||||
14 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | D1 sever | 1 235 mil. € | 1 | 1 | 4/2008 | Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde. | |||||
15 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | R2 stred | 105 mil. € | 2 | 2 | 12/2019 | žiadna | |||||
16 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | R7 západ | 191 mil. € | 4 | 5 | žiadna | ||||||
17 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | D1 sever | 57 mil. € | 3 | 5 | 12/2014 | žiadna | |||||
18 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | R1 BB - RK | 155 mil. € | 4 | 3 | 1/2023 | žiadna | |||||
19 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | R3 juh | 70 mil. € | 2 | 2 | 11/2021 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | |||||
20 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | R2 stred | 169 mil. € | 2 | 2 | 3/2020 | žiadna | |||||
21 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | R7 západ | 227 mil. € | 4 | 4 | Územné konanie začaté od 7/2021. | ||||||
22 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | R7 západ | 172 mil. € | 4 | 4 | žiadna | ||||||
23 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | R7 západ | 161 mil. € | 4 | 5 | Územné konanie začaté od 9/2021. | ||||||
24 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | R2 východ | 272 mil. € | 3 | 2 | 6/2018 | žiadna | |||||
25 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | D1 sever | 12 mil. € | 2 | 1 | 12/2016 | žiadna | |||||
26 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | R4 sever | 94 mil. € | 3 | 3 | 12/2017 | žiadna | |||||
27 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | R3 sever (Orava) | 77 mil. € | 2 | 2 | 1/2023 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | |||||
28 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | R3 sever (Orava) | 199 mil. € | 2 | 3 | 1/2023 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | |||||
29 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | R2 západ | 277 mil. € | 2 | 2 | 9/2023 | Prebieha nový proces EIA na zmenené technické riešenie, zároveň sa spracúva dokumentácia na územné rozhodnutie. | |||||
30 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | R2 západ | 59 mil. € | 3 | 4 | 10/2022 | Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie. | |||||
31 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | R2 západ | 143 mil. € | 3 | 4 | 2/2023 | Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených. | |||||
32 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | D3 Kysuce | 309 mil. € | 2 | 4 | 8/2010 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | |||||
33 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | R2 stred | 211 mil. € | 4 | 4 | 11/2023 | žiadna | |||||
34 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | D3 Kysuce | 410 mil. € | 1 | 1 | 2000/ 2007/ 2011 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA. | |||||
35 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | R4 stred | 105 mil. € | 2 | 2 | 12/2023 | žiadna | |||||
36 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | R2 stred | 125 mil. € | 4 | 4 | 3/2024 | žiadna | |||||
37 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | R1 BB - RK | 100 mil. € | 4 | 3 | 7/2025 | žiadna | |||||
38 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | D3 Kysuce | 179 mil. € | 1 | 2 | 12/2021 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie. | |||||
39 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | D4 sever | 772 mil. € | 3 | 4 | Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA). | ||||||
40 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | R2 východ | 224 mil. € | 3 | 5 | 12/2023 | žiadna | |||||
41 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | D1 západ | 234 mil. € | 2 | 1 | 6/2016 | žiadna | |||||
42 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | R4 sever | 116 mil. € | 2 | 3 | 6/2024 | žiadna | |||||
43 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | R4 sever | 122 mil. € | 2 | 2 | 6/2024 | žiadna | |||||
44 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | R1 BB - RK | 785 mil. € | 3 | 3 | 3/2024 | žiadna | |||||
45 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | R2 východ | 73 mil. € | 5 | 4 | 2/2025 | žiadna | |||||
46 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | D1 západ | 321 mil. € | 3 | 2 | 6/2024 | žiadna | |||||
47 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | R2 západ | 112 mil. € | 2 | 4 | 9/2025 | žiadna | |||||
48 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | R2 západ | 235 mil. € | 2 | 4 | 4/2026 | žiadna | |||||
49 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | R4 sever | 129 mil. € | 4 | 3 | 11/2025 | žiadna | |||||
50 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | R3 juh | 63 mil. € | 3 | 2 | 8/2026 | žiadna | |||||
51 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | R2 východ | 176 mil. € | 5 | 5 | 1/2026 | žiadna | |||||
52 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | D4 sever | 133 mil. € | 5 | 5 | žiadna | ||||||
53 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | D1 sever | 321 mil. € | 3 | 3 | 6/2024 | žiadna | |||||
54 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | R2 východ | 117 mil. € | 5 | 4 | 7/2026 | žiadna | |||||
55 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | R2 východ | 93 mil. € | 5 | 5 | 9/2026 | žiadna | |||||
56 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | R4 sever | 133 mil. € | 4 | 3 | 5/2027 | žiadna | |||||
57 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | R4 sever | 124 mil. € | 3 | 3 | 5/2027 | žiadna | |||||
58 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | R4 sever | 101 mil. € | 4 | 3 | 8/2027 | žiadna | |||||
59 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | R6 Púchov - ČR | 182 mil. € | 4 | 3 | 2/2028 | žiadna | |||||
60 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | R6 Púchov - ČR | 222 mil. € | 4 | 3 | 2/2028 | žiadna | |||||
61 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | R1 BB - RK | 406 mil. € | 4 | 4 | 3/2029 | žiadna | |||||
62 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | R1 BB - RK | 339 mil. € | 4 | 4 | 3/2029 | žiadna | |||||
63 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | R8 | 1 020 mil. € | 3 | 5 | 6/2027 | žiadna | |||||
64 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | R3 stred (Turiec) | 191 mil. € | 3 | 3 | 9/2029 | žiadna | |||||
65 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | R2 stred | 287 mil. € | Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám | 2 | 2 | 9/2028 | žiadna | ||||
66 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | R3 sever (Orava) | 94 mil. € | 4 | 2 | 1/2029 | žiadna | |||||
67 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | R3 sever (Orava) | 129 mil. € | 3 | 2 | 1/2029 | žiadna | |||||
68 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | D2 Záhorie | 90 mil. € | 5 | 5 | 1/2030 | žiadna | |||||
69 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | D2 Záhorie | 107 mil. € | 5 | 5 | 1/2030 | žiadna | |||||
70 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | D1 východ | 418 mil. € | 3 | 3 | 8/2030 | žiadna | |||||
71 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | D1 východ | 192 mil. € | 2 | 2 | 8/2030 | žiadna | |||||
72 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | D1 východ | 139 mil. € | 4 | 3 | 8/2030 | žiadna | |||||
73 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | D1 východ | 162 mil. € | 3 | 3 | 8/2030 | žiadna | |||||
74 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | D1 východ | 136 mil. € | 4 | 3 | 8/2030 | žiadna | |||||
75 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | R3 stred (Turiec) | 305 mil. € | 3 | 3 | 2/2032 | žiadna | |||||
76 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | R2 západ | 662 mil. € | 4 | 4 | 2/2032 | žiadna | |||||
77 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | R1 západ | 631 mil. € | 5 | 5 | žiadna | ||||||
78 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | R7 stred | 230 mil. € | 5 | 5 | žiadna | ||||||
79 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | R3 stred (Turiec) | 92 mil. € | 4 | 2 | žiadna | ||||||
80 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | D3 Kysuce | 60 mil. € | 5 | 5 | žiadna | ||||||
81 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | D3 Kysuce | 54 mil. € | 3 | 4 | žiadna | ||||||
82 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | R7 stred | 367 mil. € | 5 | 5 | žiadna | ||||||
83 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | R3 juh | 611 mil. € | 4 | 4 | žiadna | ||||||
84 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | R7 stred | 553 mil. € | 5 | 5 | žiadna | ||||||
84 úsekov |
1 109,9 km |
2 - 8 |
19 725 mil. € |
3,1 |
3,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku