✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||||
23 úsekov |
287,6 km |
2 - 6 |
5 756 mil. € |
158,5 mil. € |
29,6 min. |
1 698 - 32 968 | 3,6 |
3,4 |
4/2027 - 8/2036 |
|||||||||
1 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 1,6 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | 30 %, pozastavené | 4/2027 (+4,1) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | |||||
2 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 22,2 mil. € | 3 | 4 | 0 % | 6/2033 (+3,3) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 3,6 mil. € | 5 | 5 | 0 % | 2/2033 (+4,5) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
4 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 9,0 mil. € | 0,8 min. | 10 359 | 3 | 3 | 0 % | 9/2033 (+5,8) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky. Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov bude projekt po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradený do realizácie. | ||||
5 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 3,5 mil. € | 1,6 min. | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | 0 % | 5/2033 (+6,1) | |||||
6 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 3,3 mil. € | 2,8 min. | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 0 % | 5/2033 (+6,1) | |||||
7 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 2,6 mil. € | 0,8 min. | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | 0 % | 5/2033 (+6,1) | |||||
8 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 4,8 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | 0 % | 7/2033 (+4,3) | ||||||
9 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 6,0 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | 0 % | 7/2033 (+4,3) | ||||||
10 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 11,5 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | 0 % | 5/2033 (+10,2) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
11 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 9,5 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | 0 % | 5/2033 (+10,2) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
12 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 28,3 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | 0 % | 6/2036 (+2,3) | ||||||
13 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 4,8 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | 0 % | 6/2034 (+7,0) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
14 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 7,7 mil. € | 2,7 min. | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 0 % | 7/2034 (+10,0) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
15 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 2,2 mil. € | 1,0 min. | 7 211 | 4 | 2 | 0 % | 8/2034 (+2,1) | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | ||||
16 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 3,4 mil. € | 3,3 min. | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | 0 % | 8/2034 (+2,1) | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | ||||
17 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 2,4 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 0 % | 10/2035 (+5,6) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
18 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 2,9 mil. € | 5 | 5 | 0 % | 10/2035 (+5,9) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
19 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 11,8 mil. € | 3,1 min. | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | 0 % | 8/2036 (+7,9) | |||||
20 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 5,2 mil. € | 4,2 min. | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | 0 % | 8/2036 (+7,9) | |||||
21 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 3,8 mil. € | 5,6 min. | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | 0 % | 8/2036 (+7,7) | |||||
22 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 4,4 mil. € | -0,3 min. | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | 0 % | 8/2036 (+7,7) | |||||
23 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 3,7 mil. € | 4,1 min. | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | 0 % | 8/2036 (+7,7) | |||||
23 úsekov |
287,6 km |
2 - 6 |
5 756 mil. € |
158,5 mil. € |
29,6 min. |
1 698 - 32 968 | 3,6 |
3,4 |
4/2027 - 8/2036 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku