✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||||
91 úsekov |
1 175,7 km |
2 - 8 |
21 000 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,9 |
3,0 |
7/2020 - 10/2021 | ||||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 9 606 - 20 276 | 1 | 1 | 7/2008 | |||||||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 17 918 - 21 964 | 2 | 3 | 9/2008 | 1/2021 (0,0) | ||||||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 17 773 - 28 598 | 1 | 2 | 9/2008 | |||||||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 6 962 - 11 458 | 2 | 3 | 9/2015 | 7/2020 (0,0) | |||||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 2/2017 | ||||||||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 17 299 - 80 582 | 1 | 2 | 8/2017 | |||||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 11 619 - 17 973 | 1 | 1 | 4/2016 | 7/2020 (0,0) | |||||||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 25 057 - 39 053 | 1 | 1 | 6/2017 | 10/2021 | ||||||||
9 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 7 272 - 14 189 | 1 | 2 | 6/2015 | 12/2020 (0,0) | ||||||||
10 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 15 504 - 18 825 | 1 | 2 | 12/2014 | 10/2021 | ||||||||
11 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 12 446 | 1 | 1 | 22,0 | 2/2015 | 9/2015 | 1/2021 (0,0) | ||||||
12 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 13 956 - 15 885 | 1 | 3 | 17,5 | 8/2016 | ||||||||
13 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 6 702 - 7 582 | 2 | 2 | 16,0 | 6/2018 | ||||||||
14 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 6 367 - 8 795 | 3 | 4 | 16,0 | |||||||||
15 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 8 388 - 9 538 | 2 | 2 | 27,0 | 2/2012 | ||||||||
16 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 8 106 - 43 990 | 2 | 1 | 14,4 | 7/2019 | Vyhodnocovanie ponúk v súťaži o zhotoviteľa stavby. | ||||||
17 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 52 267 | 1 | 1 | 13,8 | 3/2019 | Súťaž vyhlásená v 9/2021 na zhotoviteľa obchádzkových trás a prestavby D1 po Triblavinu, v režime naprojektuj a postav | |||||
18 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 18 441 - 26 706 | 1 | 3 | 20,4 | 5/2021 | Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby. | ||||||
19 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 10 837 - 15 165 | 2 | 3 | 12,9 | 8/2022 | Posudzujú sa výsledky porovnávacej štúdie variantov realizácie. | ||||||
20 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 10 257 - 43 990 | 3 | 3 | 14,4 | 3/2022 | Preberacie konanie po kompletnom dodaní dokumentácie na ponuku v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby. | ||||||
21 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 10 919 - 17 082 | 1 | 1 | 24,0 | 2/2018 | 2/2024 | Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde. | |||||
22 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 5 304 | 3 888 | 2 | 2 | 21,9 | 4/2022 | žiadna | ||||||
23 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 790 - 7 326 | 4 | 5 | 16,9 | 7/2023 | žiadna | ||||||
24 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 9 024 | 3 | 5 | 25,0 | 2/2015 | 2/2023 | žiadna | |||||
25 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | 155 mil. € | 16 268 | 13 507 | 4 | 3 | 13,0 | 7/2020 | 4/2023 | žiadna | |||||
26 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 5 138 - 7 932 | 2 | 2 | 14,3 | 12/2022 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | ||||||
27 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 3 752 - 4 784 | 2 | 2 | 21,9 | 8/2022 | žiadna | ||||||
28 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | 16,9 | 11/2023 | Územné konanie začaté od 7/2021. | ||||||||
29 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 4 | 4 | 16,9 | 11/2023 | žiadna | ||||||||
30 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 789 - 7 807 | 4 | 5 | 16,9 | 4/2024 | Územné konanie začaté od 9/2021. | ||||||
31 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 4 549 - 5 778 | 3 | 2 | 14,8 | 7/2023 | žiadna | ||||||
32 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | 20,2 | 7/2023 | žiadna | ||||||||
33 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 4 001 | 2 304 | 3 | 3 | 22,7 | 6/2023 | žiadna | ||||||
34 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | 28,0 | 1/2024 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | ||||||||
35 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 4 271 - 7 857 | 2 | 3 | 28,0 | 1/2024 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | ||||||
36 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 7 385 - 9 316 | 2 | 2 | 23,8 | 4/2022 | 5/2024 | Prebieha nový proces EIA na zmenené technické riešenie, zároveň sa spracúva dokumentácia na územné rozhodnutie. | |||||
37 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 12 862 | 10 033 | 3 | 4 | 23,8 | 8/2023 | Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie. | ||||||
38 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 12 157 | 9 342 | 3 | 4 | 23,8 | 2/2024 | Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených. | ||||||
39 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 10 038 - 10 657 | 2 | 4 | 25,0 | 11/2023 | 2/2025 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | |||||
40 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 5 149 - 8 286 | 4 | 4 | 17,8 | 8/2024 | žiadna | ||||||
41 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 9 492 - 16 617 | 1 | 1 | 25,0 | 1/2024 | 4/2025 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA. | |||||
42 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 14 625 | 12 086 | 2 | 2 | 18,2 | 12/2017 | 8/2024 | žiadna | |||||
43 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 898 - 6 394 | 4 | 4 | 21,9 | 3/2025 | žiadna | ||||||
44 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 11 611 | 9 922 | 4 | 3 | 13,0 | 7/2020 | 10/2025 | žiadna | |||||
45 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 15 053 | 10 223 | 1 | 2 | 25,0 | 11/2023 | 2/2025 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie. | |||||
46 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | 15,1 | 9/2020 | 7/2026 | Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA). | |||||||
47 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 8 325 - 9 049 | 3 | 5 | 14,3 | 12/2024 | žiadna | ||||||
48 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 52 267 | 2 | 1 | 13,8 | 12/2024 | žiadna | |||||
49 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 5 518 - 7 917 | 2 | 3 | 18,2 | 12/2017 | 6/2025 | žiadna | |||||
50 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 1 908 - 2 240 | 2 | 2 | 18,2 | 12/2017 | 6/2025 | žiadna | |||||
51 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 6 735 - 10 692 | 3 | 3 | 12,9 | 5/2026 | žiadna | ||||||
52 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 4 388 | 5 | 4 | 14,8 | 2/2026 | žiadna | ||||||
53 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 36 147 - 46 904 | 3 | 2 | 13,8 | 7/2026 | žiadna | |||||
54 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 6 810 - 9 018 | 2 | 4 | 23,8 | 11/2022 | 8/2026 | žiadna | |||||
55 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 7 793 | 5 879 | 2 | 4 | 23,8 | 2/2027 | žiadna | ||||||
56 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 2 552 - 2 737 | 1 041 - 1 549 | 4 | 3 | 10,8 | 11/2026 | žiadna | ||||||
57 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 8 049 - 8 636 | 3 | 2 | 14,3 | 4/2026 | žiadna | ||||||
58 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 4 018 - 5 243 | 5 | 5 | 12,2 | 1/2027 | žiadna | ||||||
59 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 15,7 | 11/2024 | 6/2028 | žiadna | |||||||
60 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 7 618 | 3 | 3 | 13,7 | 8/2026 | 6/2027 | žiadna | |||||
61 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 4 474 - 7 101 | 5 | 4 | 14,3 | 7/2027 | žiadna | ||||||
62 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 199 - 8 404 | 5 | 5 | 14,8 | 9/2027 | žiadna | ||||||
63 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 3 831 - 6 436 | 4 | 3 | 14,3 | 7/2020 | 2/2028 | žiadna | |||||
64 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 928 - 6 192 | 4 | 3 | 18,2 | 12/2017 | 5/2028 | žiadna | |||||
65 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 2 053 - 2 240 | 3 | 3 | 18,2 | 12/2017 | 5/2028 | žiadna | |||||
66 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 3 782 - 6 302 | 2 085 - 4 153 | 4 | 3 | 18,2 | 12/2017 | 5/2028 | žiadna | |||||
67 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 7 234 | 6 176 | 4 | 3 | 17,5 | 9/2023 | 2/2029 | žiadna | |||||
68 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 1 988 - 4 251 | 4 | 3 | 17,5 | 9/2023 | 2/2029 | žiadna | |||||
69 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 7 784 | 6 307 | 4 | 4 | 13,0 | 12/2025 | 6/2029 | žiadna | |||||
70 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 8 096 - 11 348 | 4 | 4 | 13,0 | 12/2025 | 6/2029 | žiadna | |||||
71 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 190 - 9 726 | 3 | 5 | 13,7 | 6/2029 | žiadna | ||||||
72 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 11 208 - 15 489 | 3 | 3 | 14,3 | 9/2026 | 11/2029 | žiadna | |||||
73 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 9 978 - 25 282 | 2 | 2 | 16,3 | 9/2024 | 9/2029 | žiadna | |||||
74 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 7 211 | 5 691 | 4 | 2 | 15,3 | 1/2030 | žiadna | ||||||
75 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 4 234 - 8 517 | 3 | 2 | 15,3 | 1/2030 | žiadna | ||||||
76 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 23 181 | 5 | 5 | 12,8 | 1/2026 | 1/2031 | žiadna | ||||
77 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 31 554 | 5 | 5 | 12,8 | 1/2026 | 1/2031 | žiadna | ||||||
78 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 7 955 - 8 161 | 3 | 3 | 25,0 | 7/2026 | 8/2031 | žiadna | |||||
79 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 4 801 - 7 020 | 2 | 2 | 24,0 | 7/2026 | 8/2031 | žiadna | |||||
80 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 4 033 - 8 369 | 3 355 - 7 399 | 4 | 3 | 24,0 | 7/2026 | 8/2031 | žiadna | |||||
81 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 10 444 - 14 783 | 8 909 - 13 062 | 3 | 3 | 24,0 | 7/2026 | 8/2031 | žiadna | |||||
82 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 1 698 - 6 812 | 1 386 - 5 932 | 4 | 3 | 24,0 | 7/2026 | 8/2031 | žiadna | |||||
83 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 3 | 3 | 15,5 | 4/2025 | 2/2033 | žiadna | |||||||
84 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 494 - 12 657 | 4 | 4 | 23,8 | 12/2027 | 2/2033 | žiadna | |||||
85 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 4 600 - 11 235 | 5 | 5 | 12,5 | žiadna | |||||||
86 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 1 549 - 5 820 | 5 | 5 | 16,9 | žiadna | |||||||
87 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 3 522 - 3 872 | 4 | 2 | 14,3 | žiadna | |||||||
88 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 1 119 | 5 | 5 | 13,3 | žiadna | |||||||
89 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 1 900 - 5 650 | 5 | 5 | 16,9 | žiadna | |||||||
90 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 2 252 - 9 218 | 4 | 4 | 14,3 | žiadna | |||||||
91 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 800 - 3 740 | 5 | 5 | 16,9 | žiadna | |||||||
91 úsekov |
1 175,7 km |
2 - 8 |
21 000 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,9 |
3,0 |
7/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku