Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)89 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)14 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 2 / 5
+
Parametre a objekty 0 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 0 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 2 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 2 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 1 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 0 / 6
+
Priebeh výstavby 1 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 1 / 6
+
 
 
 
 
 
plánovaný
odhad NDS
 
>12 t
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
 
 
 
 
 
 
 
89 úsekov
1 135,6 km
2 - 8
20 778 mil. €
1 065 - 93 344
3,0
3,1
12/2020 - 10/2021
1. - 49.
1
D1
14,9 km
4
341 mil. €
12 491 - 24 900
1 420 - 2 535
1
1
2
D1
11,3 km
4
517 mil. €
23 579 - 28 413
3 167 - 3 233
2
3
1/2021
(0,0)
3
D1
13,5 km
4
555 mil. €
22 691 - 32 334
639 - 3 702
1
2
4
D4
4,4 km
4 - 6
1
2
5
D4
22,6 km
4 - 6
32 336 - 93 344
.
.
.
3 057 - 7 634
1
2
6
R7
6,4 km
4 - 6
27 633 - 44 493
.
.
.
912 - 1 523
1
1
10/2021
7
D3
5,7 km
4
269 mil. €
11 465 - 18 743
2 643 - 3 222
1
2
12/2020
(0,0)
8
D1
7,9 km
4
434 mil. €
19 072 - 21 988
1 186 - 1 322
1
2
10/2021
9
D1
2,6 km
4
39 mil. €
14 624
789
1
1
1/2021
(0,0)
10
R4
4,3 km
4
179 mil. €
15 837 - 18 098
399 - 500
1
3
11
R2
13,5 km
4
142 mil. €
9 007 - 9 998
1 039 - 1 131
2
2
12
R2
9,1 km
4
267 mil. €
8 780 - 11 203
1 143 - 1 188
3
4
13
R3
4,4 km
2
70 mil. €
10 334 - 11 542
577 - 783
2
2
14
R4
14,3 km
4
202 mil. €
10 088 - 50 895
477 - 2 380
2
1
Vyhodnocovanie ponúk v súťaži o zhotoviteľa stavby.
15
D1
3,5 km
8
149 mil. €
62 652
.
.
.
4 737
1
1
Súťaž vyhlásená v 9/2021 na zhotoviteľa obchádzkových trás a prestavby D1 po Triblavinu, v režime naprojektuj a postav
16
R4
10,2 km
4
299 mil. €
22 341 - 30 731
953 - 1 474
1
3
Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby.
17
R1
8,1 km
4
173 mil. €
12 387 - 17 316
434 - 541
2
3
Posudzujú sa výsledky porovnávacej štúdie variantov realizácie.
27.
18
R2
6,8 km
4
171 mil. €
11 764 - 50 895
264 - 2 380
3
3
Preberacie konanie po kompletnom dodaní dokumentácie na ponuku v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby.
19
D1
13,5 km
4
1 235 mil. €
13 676 - 21 949
1 381 - 2 502
1
1
Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde.
4.
20
R2
6,2 km
2
105 mil. €
5 304
704
2
2
žiadna
34.
21
R7
9,4 km
4
191 mil. €
6 428 - 9 084
565 - 883
4
5
žiadna
35.
22
D1
3,8 km
2
57 mil. €
10 312
351
3
5
žiadna
23
R1
2,7 km
4
155 mil. €
16 268
1 263
4
3
žiadna
7.
24
R3
6,5 km
2
70 mil. €
6 706 - 9 733
742 - 818
2
2
Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie.
47.
25
R2
8,3 km
2
169 mil. €
5 277 - 6 250
692 - 710
2
2
žiadna
40.
26
R7
23,5 km
2
227 mil. €
4
4
Územné konanie začaté od 7/2021.
22.
27
R7
14,3 km
2
172 mil. €
4
4
žiadna
22.
28
R7
8,4 km
4
161 mil. €
6 403 - 9 478
749 - 874
4
5
Územné konanie začaté od 9/2021.
18.
29
R2
14,1 km
2
272 mil. €
5 792 - 7 064
456 - 489
3
2
žiadna
25.
30
D1
1,1 km
2
12 mil. €
2
1
žiadna
31
R4
8,2 km
2
94 mil. €
4 001
1 361
3
3
žiadna
36.
32
R3
4,9 km
2
77 mil. €
2
2
Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie.
16.
33
R3
8,3 km
2
199 mil. €
5 550 - 9 787
526 - 829
2
3
Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie.
17.
34
R2
2,7 km
4
59 mil. €
12 862
1 313
3
4
Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie.
23.
35
R2
6,1 km
4
143 mil. €
12 157
1 263
3
4
Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených.
48.
36
D3
10,8 km
4
309 mil. €
14 176 - 14 186
2 105 - 2 649
2
4
Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA.
5.
37
R2
20,7 km
2
211 mil. €
6 969 - 10 726
863 - 1 016
4
4
žiadna
33.
38
D3
11,2 km
4
410 mil. €
13 886 - 21 743
2 661 - 2 869
1
1
Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA.
1.
39
R4
4,0 km
4
105 mil. €
14 625
1 056
2
2
žiadna
3.
40
R2
10,6 km
2
125 mil. €
6 412 - 8 112
655 - 822
4
4
žiadna
45.
41
R1
4,6 km
4
100 mil. €
11 611
693
4
3
žiadna
7.
42
D3
4,0 km
4
179 mil. €
15 053
2 660
1
2
Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie.
2.
43
D4
12,4 km
4
772 mil. €
3
4
Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA).
44
R2
18,0 km
2
224 mil. €
10 140 - 11 010
792 - 846
3
5
žiadna
41.
45
D1
10,6 km
8
234 mil. €
62 652
.
.
.
4 737
2
1
žiadna
46
R4
6,5 km
2
116 mil. €
6 651 - 9 113
414 - 522
2
3
žiadna
14.
47
R4
7,0 km
2
122 mil. €
3 407 - 3 769
1 103 - 1 149
2
2
žiadna
15.
48
R1
14,9 km
4
785 mil. €
8 140 - 13 204
544 - 944
3
3
žiadna
7.
49
R2
7,8 km
2
73 mil. €
5 587
470
5
4
žiadna
49.
50
D1
19,9 km
6
321 mil. €
42 774 - 54 519
.
.
.
3 137 - 3 460
3
2
žiadna
6.
51
R2
9,6 km
2
112 mil. €
8 634 - 11 116
769 - 937
2
4
žiadna
43.
52
R2
11,5 km
2
235 mil. €
7 793
772
2
4
žiadna
30.
53
R4
7,9 km
2
129 mil. €
2 552 - 2 737
709 - 1 316
4
3
žiadna
46.
54
R3
5,0 km
2
63 mil. €
9 492 - 10 279
711 - 822
3
2
žiadna
12.
55
R2
18,0 km
2
176 mil. €
5 189 - 6 389
489 - 606
5
5
žiadna
37.
56
D4
3,6 km
4
133 mil. €
5
5
žiadna
57
D1
7,3 km
4
321 mil. €
10 359
1 175
3
3
žiadna
58
R2
14,0 km
2
117 mil. €
5 809 - 8 826
593 - 844
5
4
žiadna
31.
59
R2
9,8 km
2
93 mil. €
6 452 - 10 032
491 - 590
5
5
žiadna
42.
60
R3
7,9 km
2
71 mil. €
5 441 - 8 427
788 - 963
4
3
žiadna
7.
61
R4
8,0 km
2
133 mil. €
5 814 - 7 518
142 - 701
4
3
žiadna
44.
62
R4
7,5 km
2
124 mil. €
3 769 - 3 897
1 149 - 1 405
3
3
žiadna
21.
63
R4
6,0 km
2
101 mil. €
3 782 - 6 302
1 375 - 1 435
4
3
žiadna
38.
64
R6
11,2 km
2
182 mil. €
7 234
394
4
3
žiadna
13.
65
R6
11,3 km
2
222 mil. €
2 561 - 5 054
292 - 307
4
3
žiadna
10.
66
R1
11,5 km
4
406 mil. €
7 784
636
4
4
žiadna
7.
67
R1
9,5 km
4
339 mil. €
9 704 - 13 715
598 - 1 086
4
4
žiadna
7.
68
R8
54,9 km
4
1 020 mil. €
4 151 - 11 477
150 - 839
3
5
žiadna
26.
69
R3
14,0 km
4
191 mil. €
14 233 - 18 874
1 297 - 1 405
3
3
žiadna
7.
70
R2
17,5 km
4
287 mil. €
12 819 - 29 988
1 311 - 1 980
2
2
žiadna
71
R3
8,7 km
2
94 mil. €
7 211
562
4
2
žiadna
39.
72
R3
10,9 km
2
129 mil. €
5 586 - 10 745
410 - 1 220
3
2
žiadna
28.
73
D2
8,5 km
6
90 mil. €
32 968
.
.
.
5 960
5
5
žiadna
74
D2
6,9 km
6
107 mil. €
5
5
žiadna
75
D1
12,6 km
4
418 mil. €
9 503 - 9 802
478 - 541
3
3
žiadna
11.
76
D1
18,2 km
4
192 mil. €
6 207 - 8 525
441 - 647
2
2
žiadna
8.
77
D1
15,8 km
4
139 mil. €
4 033 - 8 369
275 - 402
4
3
žiadna
9.
78
D1
12,1 km
4
162 mil. €
10 444 - 14 783
441 - 571
3
3
žiadna
9.
79
D1
15,5 km
4
136 mil. €
1 698 - 6 812
144 - 265
4
3
žiadna
29.
80
R3
14,0 km
2
305 mil. €
3
3
žiadna
7.
81
R2
49,0 km
2
662 mil. €
5 762 - 14 648
513 - 720
4
4
žiadna
82
R1
42,1 km
4
631 mil. €
5 713 - 13 545
358 - 1 118
5
5
žiadna
83
R7
29,2 km
2
230 mil. €
2 156 - 6 890
143 - 281
5
5
žiadna
24.
84
R3
10,3 km
2
92 mil. €
5 098 - 5 557
947 - 1 015
4
2
žiadna
7.
85
D3
3,1 km
4
60 mil. €
5 420 - 8 693
41 - 376
5
5
žiadna
86
R5
1,7 km
2
54 mil. €
7 972
2 435
3
4
žiadna
19.
87
R7
32,8 km
2
367 mil. €
2 228 - 6 331
78 - 216
5
5
žiadna
20.
88
R3
58,5 km
2
611 mil. €
3 247 - 11 434
466 - 998
4
4
žiadna
7.
89
R7
71,3 km
2
553 mil. €
1 065 - 4 239
52 - 594
5
5
žiadna
32.
 
 
 
89 úsekov
1 135,6 km
2 - 8
20 778 mil. €
1 065 - 93 344
3,0
3,1
12/2020 - 10/2021
1. - 49.
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 10/2021

Legenda

 Po prechode myšou sa zobrazia podrobnejšie informácie o úseku alebo hodnote, ku ktorým patria
Intenzita dopravy na súčasnej ceste
Celková intenzita dopravy na existujúcej ceste v roku 2015
Ťažké nákladné vozidlá
Stredne ťažké nákladné vozidlá
Ľahké nákladné vozidlá
Osobné vozidlá
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza, ktorá prebieha opakovane
 
 
Fáza, ktorá sa bude opakovať

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku