✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 300 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | 6/2027 | |||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 121 mil. € | 5 | 5 | 6/2028 | ||||||
3 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 80 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 9/2027 | |||||
4 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 277 mil. € | 3 | 3 | 2/2033 | ||||||
5 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 54 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 2/2028 | |||||
6 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 148 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | 8/2031 | |||||
7 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 151 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 1/2027 | |||||
8 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 101 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 7/2027 | |||||
9 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 56 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | 4/2026 | |||||
9 úsekov |
91,6 km |
2 - 4 |
1 441 mil. € |
1 289 mil. € |
5 189 - 14 783 | 4,0 |
3,7 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku