✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 32. - 33. | 12/2026 | ![]() | D4 | 12,4 km | 4 | D 26,5/120 (tunel 2 x T 8,0/100) | 772 mil. € | 3 | 4 | ||||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | ![]() | R2 | 18,0 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 1 | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 153 - 173 | 5 | 5 | |||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | ![]() | D4 | 3,6 km | 4 | D 26,5/100 | 133 mil. € | 5 | 5 | ||||||
4 | 46. | 3/2029 | ![]() | D1 | 7,3 km | 4 | 26,5/100 | 321 mil. € | 10 359 | 541 | 3 | 3 | ||||
5 | 47. | 7/2029 | ![]() | R2 | 14,0 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 1 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 226 - 259 | 5 | 4 | |||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | ![]() | R2 | 9,8 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 212 - 272 | 5 | 5 | ||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | ![]() | R3 | 7,9 km | 2 | R 24,5/120(100), plánované v 1/2-profile | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 196 - 287 | 4 | 3 | ||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | ![]() | D2 | 8,5 km | 6 | D 33,5/120 | 1 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 1 232 | 5 | 5 | ||
9 | 69. - 70. | 8/2034 | ![]() | R2 | 49,0 km | 2 | R 24,5/120(100), plánované v 1/2-profile | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 172 - 328 | 4 | 4 | ||||
130,5 km |
2 - 6 |
3 |
2 435 mil. € |
5 189 - 32 968 | 4,3 |
4,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku