✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||||
1 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 10,3 mil. € | 33,0 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | |||||
2 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 2,8 mil. € | 14,5 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | ||||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 4,5 mil. € | 8,4 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | ||||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 3,6 mil. € | 33,9 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | ||||||
5 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 9,0 mil. € | 41,1 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | ||||||
6 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 3,0 mil. € | 7,2 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | ||||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 2,4 mil. € | 8,2 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | ||||||
8 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 1,6 mil. € | 4,8 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | ||||||
9 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 11,5 mil. € | 33,4 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | ||||||
9 úsekov |
89,7 km |
2 - 4 |
1 842 mil. € |
48,9 mil. € |
18,3 mil. € |
5 189 - 21 743 | 3,8 |
3,7 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku