✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 67,6 % | 4 | 321 mil. € | 1,4 min. | 10 359 | 3 | 3 | 7,0 | |||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 0,0 % | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 7,0 | |||||||
3 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 0,0 % | 2 | 93 mil. € | 0,8 min. | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 7,0 | |||||
4 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 24,6 % | 2 | 305 mil. € | 3 | 3 | 10,0 | |||||||
5 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 0,0 % | 2 | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 7,0 | ||||||
6 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2,3 % | 2 | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | 9,0 | ||||||
7 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 8,0 % | 2 | 176 mil. € | 2,4 min. | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 7,0 | |||||
8 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 0,0 % | 2 | 117 mil. € | 1,2 min. | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 6,0 | |||||
9 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 0,0 % | 4 | 287 mil. € | 6,3 min. | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 7,0 | |||||
9 úsekov |
141,0 km |
7,8 % |
2 - 4 |
2 165 mil. € |
12,1 min. |
5 189 - 29 988 | 4,0 |
3,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku