✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||||
1 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 34 m | 94 mil. € | 4 001 | 3 | 3 | 6/2024 | |||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 226 m | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 2/2028 | |||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | 6/2028 | ||||||
4 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | 7/2028 | ||||||
5 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 123 m | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 7/2028 | |||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 9/2028 | ||||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 110 m | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 1/2029 | |||||
8 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 228 m | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 11/2030 | |||||
8 úsekov |
86,2 km |
2 - 4 |
721 m |
1 292 mil. € |
4 001 - 29 988 | 4,0 |
3,8 |
6/2024 - 11/2030 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku