✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
1 | 7/2019 | 4,3 km | 4 | 337 m | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 348 - 424 | 1 | 3 | ||||||
2 | 8/2019 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 288 - 316 | 2 | 2 | |||||||
3 | 19. | 6/2025 | 8,2 km | 2 | 34 m | 94 mil. € | 4 001 | 74 | 3 | 3 | |||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 226 m | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 153 - 173 | 5 | 5 | |||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | ||||||||
6 | 46. | 3/2029 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 541 | 3 | 3 | ||||||
7 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 123 m | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 226 - 259 | 5 | 4 | |||||
8 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 212 - 272 | 5 | 5 | ||||||
9 | 48. - 49. | 9/2029 | 7,9 km | 2 | 110 m | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 196 - 287 | 4 | 3 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
86,5 km |
2 - 4 |
830 m |
1 325 mil. € |
4 001 - 18 098 | 3,7 |
3,7 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku