✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
|||||||||||
1 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 56 mil. € | 9 492 - 10 279 | 112 - 134 | 3 | 2 | 11/2030 (+5,2) | ||||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 151 mil. € | 5 189 - 6 389 | 49 - 72 | 5 | 5 | 2/2032 (+4,9) | ||||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 121 mil. € | 5 | 5 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | 2/2033 (+4,5) | |||||||
4 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 300 mil. € | 10 359 | 51 | 3 | 3 | 9/2033 (+5,8) | ||||||
5 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 101 mil. € | 5 809 - 8 826 | 56 - 84 | 5 | 4 | 7/2032 (+5,3) | ||||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 80 mil. € | 6 452 - 10 032 | 69 - 107 | 5 | 5 | 9/2032 (+5,6) | ||||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 54 mil. € | 5 441 - 8 427 | 30 - 78 | 4 | 3 | 9/2032 (+4,1) | ||||||
7 úsekov |
65,5 km |
2 - 4 |
974 mil. € |
864 mil. € |
5 189 - 10 359 | 4,3 |
3,9 |
11/2030 - 9/2033 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku