✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||||||
1 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 240 m | 555 mil. € | 39,6 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | ||||||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 226 m | 176 mil. € | 8,4 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | nezačaté | ||||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 33,9 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | nezačaté | |||||||
4 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 41,1 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | nezačaté | |||||||
5 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 123 m | 117 mil. € | 7,2 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | nezačaté | ||||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 8,2 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | nezačaté | |||||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 110 m | 71 mil. € | 4,8 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | nezačaté | ||||||
7 úsekov |
74,0 km |
2 - 4 |
699 m |
1 465 mil. € |
17,9 mil. € |
5 189 - 32 334 | 4,0 |
3,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku