✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||
12 úsekov |
111,4 km |
2 - 6 |
2 561 - 10 359 | 4,3 |
3,8 |
2/2032 - 10/2035 |
||||||||||
1 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 8 348 | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 2/2032 (+4,9) | ||||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | 2/2033 (+4,5) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
3 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 17 042 | 10 359 | 3 | 3 | 9/2033 (+5,8) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky. Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov bude projekt po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradený do realizácie. | |||||
4 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 15 407 | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 7/2032 (+5,3) | ||||||
5 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 10 783 | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 9/2032 (+5,6) | ||||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 12 145 - 15 746 | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 9/2032 (+4,1) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
7 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 8 195 | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | 5/2033 (+6,1) | ||||||
8 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 7 637 | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 5/2033 (+6,1) | ||||||
9 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 8 391 | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | 5/2033 (+6,1) | ||||||
10 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 5 938 - 12 956 | 7 234 | 4 | 3 | 7/2033 (+4,3) | ||||||
11 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 1 942 - 3 996 | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | 7/2033 (+4,3) | ||||||
12 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 46 864 | 5 | 5 | 10/2035 (+5,9) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
12 úsekov |
111,4 km |
2 - 6 |
2 561 - 10 359 | 4,3 |
3,8 |
2/2032 - 10/2035 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku