✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 2 | 176 mil. € | 4,5 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | ||||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 4 | 133 mil. € | 3,6 mil. € | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
3 | 46. | 3/2029 | D1 | 4 | 321 mil. € | 9,0 mil. € | 10 359 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky. Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov bude projekt po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradený do realizácie. | |||||
4 | 47. | 7/2029 | R2 | 2 | 117 mil. € | 3,0 mil. € | 5 809 - 8 826 | 4 | ||||||
5 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 2 | 93 mil. € | 2,4 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | ||||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 2 | 71 mil. € | 1,6 mil. € | 5 441 - 8 427 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
7 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 4 | 191 mil. € | 4,8 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 2 | 367 mil. € | 9,1 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | ||||||
8 úsekov |
2 - 4 |
1 469 mil. € |
38,1 mil. € |
2 228 - 18 874 | 4,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku