✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 1 577 - 2 085 | 2 | 2 | 6,0 | 0,65 | |||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 787 - 807 | 5 | 5 | 4,0 | 0,25 | |||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 4,0 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | nedostupný údaj | ||||||
4 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 1 767 | 3 | 3 | 3,0 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky. Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov bude projekt po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradený do realizácie. | nedostupný údaj | ||||
5 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 881 - 1 194 | 5 | 4 | 4,0 | 0,33 | |||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 780 - 984 | 5 | 5 | 4,0 | 0,22 | |||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 1 024 - 1 288 | 4 | 3 | 4,0 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | nedostupný údaj | ||||
7 úsekov |
76,5 km |
2 - 4 |
1 187 mil. € |
5 189 - 12 079 | 4,1 |
3,9 |
0.22 - 0.65 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku