✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
|||||||||||
1 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | R 24,5/100 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 10/2024 (+2,6) | ||||||
2 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 4/2028 (+4,8) | ||||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 2/2032 (+4,9) | ||||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | D 26,5/100 | 133 mil. € | 5 | 5 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | 2/2033 (+4,5) | ||||||
5 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 26,5/100 | 321 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | 9/2033 (+5,8) | ||||||
6 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 7/2032 (+5,3) | ||||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 9/2032 (+5,6) | ||||||
8 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | R 24,5/120(100), plánované v 1/2-profile | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 9/2032 (+4,1) | ||||||
8 úsekov |
95,6 km |
2 - 4 |
1 324 mil. € |
5 189 - 50 895 | 4,1 |
3,8 |
10/2024 - 9/2033 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku