✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
jednostranné / obojstranné
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
2021 vs 2017)
| ||||||||||
286,1 km |
2 - 6 |
3 795 mil. € |
69,4 km |
1 065 - 54 519 | 4,3 |
4,2 |
4.08219178082192 - 5.95068493150685 |
||||||||||
1 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 9,8 km | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 10/2021 | |||||||
2 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 11,3 km | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | 5,1 | ||||||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 7,3 km | 5 587 | 5 | 4 | 4,1 | ||||||
4 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | Zeleneč rekonštrukcia, obojstranné | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 5,6 | |||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | Gombasek | 176 mil. € | 17,2 km | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 4,9 | |||||
6 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | 4,5 | |||||||
7 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | Drienovec | 117 mil. € | 14,0 km | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 5,4 | |||||
8 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 9,8 km | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 5,6 | ||||||
9 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | Stupava | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 5,6 | |||||
10 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | 6,0 | ||||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | |||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | |||||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||||
286,1 km |
2 - 6 |
3 795 mil. € |
69,4 km |
1 065 - 54 519 | 4,3 |
4,2 |
4.08219178082192 - 5.95068493150685 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku