✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
268,5 km |
12,9 % |
2 - 6 |
3 507 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,5 |
4,4 |
||||||||||
1 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 23,7 % | 4 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 2/2001 | 10/2021 | |||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 8/2010 | |||||||
3 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 11,0 % | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 9/2009 | |||||
4 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 5,1 % | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 9/2009 | |||||
5 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 36,7 % | 4 | 105 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
6 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 18,4 % | 4 | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | 4/2010 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | ||||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | |||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 10,8 % | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | 12/2011 | |||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | |||||||
11 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | ||||||||
12 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 9,7 % | 2 | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 2/2016 | |||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 17,5 % | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | 2/2016 | |||||
14 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 5,5 % | 2 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 6/2016 | |||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 11,8 % | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | 9/2015 | |||||
268,5 km |
12,9 % |
2 - 6 |
3 507 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,5 |
4,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku