✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
1 | 8/2019 | ![]() | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 0,0 mil. € | 2 | 2 | ||||
2 | 7/2019 | ![]() | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 0,0 mil. € | 1 | 3 | ||||
3 | 6/2017 | ![]() | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 1 | 2 | 10/2021 | ||||
4 | 3/2021 | ![]() | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 2 | 2 | |||||
5 | 59. | 7/2031 | ![]() | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 2 | Jestvujúca cesta I/16 cez Zvolen pretína mesto našťastie mimo centra, avšak v trase, ktoré mesto rozdeľuje. V intraviláne zároveň plní úlohu kľúčovej vnútromestskej komunikácie, keďže spája sídliská na juhu mesta s centrom Zvolena. Vysoké dopravné zaťaženie, negatívne vplyvy na obyvateľstvo i spomaľovanie dopravy postupne zvyšuje naliehavosť odklonenia tranzitnej dopravy na obchvat. Ten má prepojiť hotové úseky R2 východne od Zvolena na rýchlostnú cestu R1. | 2 | |||
47,6 km |
2 - 4 |
1 113 mil. € |
1,6 |
2,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku