✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
prebratie
| ||||||||||
84 úsekov |
1 110,4 km |
2 - 8 |
19 474 mil. € |
3,1 |
3,2 |
1 - 78 |
3. - 98. | |||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 1 | 1 | |||||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 1 | 2 | |||||||||
3 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||||
4 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||||
5 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 1 | 3 | 5/2015 | ||||||||
6 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 2 | 2 | 7/2014 | ||||||||
7 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 3 | 4 | 7/2014 | ||||||||
8 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 2 | 2 | 2/2016 | ||||||||
9 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 2 | 1 | 12/2014 | 1 | ||||||
10 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 1 | 1 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | 3 | ||||||
11 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 1 | 3 | 5/2015 | 4 | ||||||
12 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 2 | 3 | 8/2015 | 5 | 61. | |||||
13 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 3 | 3 | 12/2014 | 6 | ||||||
14 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 1 | 1 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | 7 | 7. | |||||
15 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 2 | 2 | 6/2014 | 8 | 74. | |||||
16 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 4 | 5 | 11/2014 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | 9 | 76. | ||||
17 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 3 | 5 | 10 | |||||||
18 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | 155 mil. € | 4 | 3 | 8/2015 | 11 | 11. | |||||
19 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 2 | 2 | 5/2015 | 12 | 96. | |||||
20 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 2 | 2 | 6/2014 | 13 | 86. | |||||
21 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | 11/2014 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | 14 | 46. | ||||
22 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 4 | 4 | 11/2014 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | 15 | 46. | ||||
23 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 4 | 5 | 11/2014 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | 16 | 38. | ||||
24 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 3 | 2 | 4/2015 | 17 | 56. | |||||
25 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | 18 | |||||||
26 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 3 | 3 | 12/2014 | 19 | 77. | |||||
27 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | 2/2016 | 20 | 35. | |||||
28 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 2 | 3 | 2/2016 | 21 | 36. | |||||
29 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 2 | 2 | 9/2014 | 22 | 48. | |||||
30 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 3 | 4 | 9/2014 | 23 | 48. | |||||
31 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 3 | 4 | 9/2014 | 24 | 97. | |||||
32 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 2 | 4 | 6/2014 | 25 | 8. | |||||
33 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 4 | 4 | 7/2014 | 26 | 71. | |||||
34 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 1 | 1 | 6/2014 | 27 | 3. | |||||
35 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 2 | 2 | 12/2014 | 28 | 5. | |||||
36 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 4 | 4 | 6/2014 | 29 | 92. | |||||
37 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 4 | 3 | 8/2015 | 30 | 11. | |||||
38 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 1 | 2 | 6/2014 | 31 | 4. | |||||
39 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | 9/2009 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | 32 | |||||
40 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 3 | 5 | 12/2014 | 33 | 87. | |||||
41 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 2 | 1 | 34 | |||||||
42 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 2 | 3 | 12/2014 | 36 | 28. | |||||
43 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 2 | 2 | 12/2014 | 35 | 32. | |||||
44 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 3 | 3 | 8/2015 | 37 | 11. | |||||
45 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5 | 4 | 4/2015 | 38 | 98. | |||||
46 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 3 | 2 | 39 | 10. | ||||||
47 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 2 | 4 | 9/2014 | 40 | 90. | |||||
48 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 2 | 4 | 9/2014 | 41 | 68. | |||||
49 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 4 | 3 | 12/2014 | 42 | 95. | |||||
50 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 3 | 2 | 5/2015 | 43 | 16. | |||||
51 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 5 | 5 | 4/2015 | 44 | 79. | |||||
52 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 9/2009 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | 45 | |||||
53 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5 | 4 | 12/2014 | 47 | 69. | |||||
54 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 5 | 5 | 4/2015 | 48 | 89. | |||||
55 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 4 | 3 | 2/2016 | 49 | 11. | |||||
56 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 4 | 3 | 12/2014 | 51 | 91. | |||||
57 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 3 | 3 | 12/2014 | 50 | 45. | |||||
58 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 4 | 3 | 12/2014 | 52 | 80. | |||||
59 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 4 | 3 | 2/2016 | 53 | 17. | |||||
60 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 4 | 3 | 2/2016 | 54 | 14. | |||||
61 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 4 | 4 | 8/2015 | 56 | 11. | |||||
62 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 4 | 4 | 8/2015 | 55 | 11. | |||||
63 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 3 | 5 | 70 | 57. | ||||||
64 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 3 | 3 | 2/2016 | 57 | 11. | |||||
65 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 2 | 2 | 3/2017 | 58 | ||||||
66 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 4 | 2 | 59 | 82. | ||||||
67 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 3 | 2 | 60 | 63. | ||||||
68 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 5 | 5 | 3/2016 | 62 | ||||||
69 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | 3/2016 | 61 | ||||||
70 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 3 | 3 | 8/2014 | 65 | 15. | |||||
71 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 2 | 2 | 8/2014 | 63 | 12. | |||||
72 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 4 | 3 | 8/2014 | 66 | 13. | |||||
73 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 3 | 3 | 8/2014 | 64 | 13. | |||||
74 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 4 | 3 | 8/2014 | 67 | 67. | |||||
75 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 3 | 3 | 2/2016 | 68 | 11. | |||||
76 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 4 | 4 | 2/2016 | 69 | ||||||
77 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | 74 | ||||||
78 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 5 | 5 | 5/2016 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | 76 | 49. | ||||
79 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 4 | 2 | 2/2016 | V zmysle záverov Štúdie realizovateľnosti sa uvažuje s výstavbou úseku po roku 2040, existujúca - nedávno zmodernizovaná - cesta I/65 by dovtedy mala kapacitne vyhovovať | 72 | 11. | ||||
80 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 | 5 | 6/2014 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | 75 | |||||
81 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 3 | 4 | NDS stiahla žiadosť o územné rozhodnutie, od roku 2018 je príprava pozastavená. Prípadná budúca príprava pôjde znova takmer od začiatku (je nutné hľadať menej nákladné riešenie) | 71 | 41. | |||||
82 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 5 | 5 | 5/2016 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | 78 | 42. | ||||
83 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 4 | 4 | 5/2015 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať po roku 2040 | 73 | 11. | ||||
84 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 5 | 5 | 5/2016 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | 77 | 70. | ||||
84 úsekov |
1 110,4 km |
2 - 8 |
19 474 mil. € |
3,1 |
3,2 |
1 - 78 |
3. - 98. |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku