✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
pozemky
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
392,0 km |
2 - 6 |
6 508 mil. € |
699,3 mil. € |
1 698 - 93 344 | 2,4 |
2,6 |
12/2019 - 10/2021 | |||||||||
1 | 12/2013 | ![]() | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 22,9 mil. € | 12 491 - 24 900 | 9 606 - 20 276 | 1 | 1 | |||||
2 | 1/2014 | ![]() | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 14,7 mil. € | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 23 579 - 28 413 | 17 918 - 21 964 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||
3 | 6/2014 | ![]() | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 2,4 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 17 773 - 28 598 | 1 | 2 | ||||
4 | 7/2016 | ![]() | R7 | 17,4 km | 4 | 30,8 mil. € | 8 544 - 13 236 | 6 962 - 11 458 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||
5 | 7/2016 | ![]() | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 50,2 mil. € | 1 | 2 | ||||||||
6 | 7/2016 | ![]() | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 179,5 mil. € | 32 336 - 93 344 | . . . | 17 299 - 80 582 | 1 | 2 | |||||
7 | 7/2016 | ![]() | R7 | 8,4 km | 4 | 25,1 mil. € | 13 102 - 19 993 | 11 619 - 17 973 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||
8 | 7/2016 | ![]() | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 70,3 mil. € | 27 633 - 44 493 | . . . | 25 057 - 39 053 | 1 | 1 | 10/2021 | ||||
9 | 11/2016 | ![]() | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 31,8 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 873 - 9 943 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | ||||
10 | 12/2016 | ![]() | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 16,6 mil. € | 11 465 - 18 743 | 7 272 - 14 189 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||
11 | 6/2017 | ![]() | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 43,9 mil. € | 19 072 - 21 988 | 15 504 - 18 825 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||
12 | 12/2017 | ![]() | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 10,3 mil. € | 14 624 | 12 446 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | ||||
13 | 31. | 11/2026 | ![]() | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 3,3 mil. € | 15 053 | 10 223 | 1 | 2 | ||||
14 | 57. - 58. | 6/2031 | ![]() | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 28,6 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 190 - 9 726 | 3 | 5 | ||||
15 | 57. - 58. | 6/2031 | ![]() | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 19,0 mil. € | 14 233 - 18 874 | 11 208 - 15 489 | 3 | 3 | ||||
16 | 59. | 7/2031 | ![]() | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 14,9 mil. € | Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám | 12 819 - 29 988 | 9 978 - 25 282 | 2 | 2 | |||
17 | 60. - 61. | 8/2031 | ![]() | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 12,0 mil. € | 7 211 | 5 691 | 4 | 2 | ||||
18 | 60. - 61. | 8/2031 | ![]() | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 6,0 mil. € | 5 586 - 10 745 | 4 234 - 8 517 | 3 | 2 | ||||
19 | 62. - 63. | 10/2032 | ![]() | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 4,4 mil. € | 32 968 | . . . | 23 181 | 5 | 5 | |||
20 | 62. - 63. | 10/2032 | ![]() | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 3,9 mil. € | 31 554 | 5 | 5 | |||||
21 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 7,0 mil. € | 9 503 - 9 802 | 7 955 - 8 161 | 3 | 3 | ||||
22 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 9,5 mil. € | 6 207 - 8 525 | 4 801 - 7 020 | 2 | 2 | ||||
23 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 5,0 mil. € | 4 033 - 8 369 | 3 355 - 7 399 | 4 | 3 | ||||
24 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 7,0 mil. € | 10 444 - 14 783 | 8 909 - 13 062 | 3 | 3 | ||||
25 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 5,0 mil. € | 1 698 - 6 812 | 1 386 - 5 932 | 4 | 3 | ||||
26 | 69. - 70. | 8/2034 | ![]() | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 15,0 mil. € | 3 | 3 | ||||||
27 | 69. - 70. | 8/2034 | ![]() | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 60,0 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 494 - 12 657 | 4 | 4 | ||||
392,0 km |
2 - 6 |
6 508 mil. € |
699,3 mil. € |
1 698 - 93 344 | 2,4 |
2,6 |
12/2019 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku