✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
15 úsekov |
255,6 km |
2 - 6 |
4 087 mil. € |
1 698 - 32 968 | 3,2 |
3,1 |
|||||||
1 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | ||||||
2 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | ||||||
3 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | ||||||
4 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 3 | 3 | |||||||
5 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | ||||||
6 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | |||||
7 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | ||||||
8 | D1 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | ||||||
9 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | ||||||
10 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | ||||||
11 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | ||||||
12 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | ||||||
13 | D1 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | ||||||
14 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | |||||||
15 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | |||||
15 úsekov |
255,6 km |
2 - 6 |
4 087 mil. € |
1 698 - 32 968 | 3,2 |
3,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku