✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
223,6 km |
2 - 6 |
12 959 m |
3 191 mil. € |
1 698 - 32 968 | 3,8 |
3,4 |
||||||||||
1 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 820 m | Mošovce,
Horná Štubňa | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
2 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 2 970 m | Púchov západ,
Púchov východ,
Dolné Kočkovce | 182 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | |||||
3 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 3 310 m | Mestečko | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | |||||
4 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | |||||||
5 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 178 m | Valaská Dubová, Likavka | 94 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | ||||
6 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 1 040 m | Široká, Jasenová, v mestskom variante tiež Kocmáľ (Mokraď) a Dolný Kubín stred | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | ||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | Stupava | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | Stupava | 107 mil. € | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
9 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 165 m | Dargov | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | |||||
10 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 412 m | Hriadky, Pozdišovce | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | |||||
11 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 180 m | Sobrance | 139 mil. € | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | |||||
12 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 383 m | Michalovce | 162 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | |||||
13 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 343 m | Záhor | 136 mil. € | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | |||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 3 158 m | Bešeňov, Čaka | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | |||||
223,6 km |
2 - 6 |
12 959 m |
3 191 mil. € |
1 698 - 32 968 | 3,8 |
3,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku