✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
11 úsekov |
125,6 km |
2 - 8 |
2 348 mil. € |
3,3 |
3,0 |
|||||||||
1 | 3. | 3/2022 | ![]() | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 530 | 1 | 1 | Súťaž vyhlásená v 9/2021 na zhotoviteľa obchádzkových trás a prestavby D1 po Triblavinu, v režime naprojektuj a postav | |||
2 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 77 - 136 | 2 | 2 | Prebieha nový proces EIA na zmenené technické riešenie, zároveň sa spracúva dokumentácia na územné rozhodnutie. | |||
3 | 48. - 49. | 9/2029 | ![]() | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 30 - 78 | 4 | 3 | žiadna | |||
4 | 55. - 56. | 5/2031 | ![]() | R1 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 79 | 4 | 4 | žiadna | |||
5 | 55. - 56. | 5/2031 | ![]() | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 118 - 135 | 4 | 4 | žiadna | |||
6 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 135 - 137 | 3 | 3 | žiadna | |||
7 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 94 - 185 | 2 | 2 | žiadna | |||
8 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 95 - 139 | 4 | 3 | žiadna | |||
9 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 171 - 213 | 3 | 3 | žiadna | |||
10 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 44 - 151 | 4 | 3 | žiadna | |||
11 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 55 - 160 | 5 | 5 | žiadna | |||
11 úsekov |
125,6 km |
2 - 8 |
2 348 mil. € |
3,3 |
3,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku