✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||
132,6 km |
2 - 6 |
2 161 mil. € |
2 085 mil. € |
3,5 |
3,1 |
||||||||
1 | 7/2016 | ![]() | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | D 33,5/120, D 26,5/120 | 100 mil. € | 1 | 2 | ||||
2 | 47. | 7/2029 | ![]() | R2 | 14,0 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 117 mil. € | 101 mil. € | 5 | 4 | ||
3 | 48. - 49. | 9/2029 | ![]() | R3 | 7,9 km | 2 | R 24,5/120(100), plánované v 1/2-profile | 71 mil. € | 54 mil. € | 4 | 3 | ||
4 | 53. - 54. | 7/2030 | ![]() | R6 | 11,2 km | 2 | R 11,5/100 (80) | 182 mil. € | 161 mil. € | 4 | 3 | ||
5 | 55. - 56. | 5/2031 | ![]() | R1 | 11,5 km | 4 | R 24,5/80 | 406 mil. € | 384 mil. € | 4 | 4 | ||
6 | 55. - 56. | 5/2031 | ![]() | R1 | 9,5 km | 4 | R 24,5/80 | 339 mil. € | 317 mil. € | 4 | 4 | ||
7 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 12,6 km | 4 | D 26,5/120
(100) | 418 mil. € | 394 mil. € | 3 | 3 | ||
8 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 18,2 km | 4 | D 26,5/120
(100) | 192 mil. € | 174 mil. € | 2 | 2 | ||
9 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 15,8 km | 4 | D 26,5/120
(100) | 139 mil. € | 127 mil. € | 4 | 3 | ||
10 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 12,1 km | 4 | D 26,5/120
(100) | 162 mil. € | 148 mil. € | 3 | 3 | ||
11 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 15,5 km | 4 | D 26,5/120
(100) | 136 mil. € | 125 mil. € | 4 | 3 | ||
132,6 km |
2 - 6 |
2 161 mil. € |
2 085 mil. € |
3,5 |
3,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku