✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | D 26,5/120
(100) | 165 m | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | TEN-T | |||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | D 26,5/100 | 133 mil. € | 5 | 5 | ostatné | |||||||
3 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | D 26,5/120
(100) | 412 m | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | TEN-T | |||||
4 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | R 24,5/80 | 907 m | 406 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | variant TEN-T | |||||
5 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | R 24,5/80 | 1 752 m | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | variant TEN-T | |||||
6 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | R 24,5/120 (100) | 1 024 m | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | variant TEN-T | |||||
7 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | D 26,5/120
(100) | 180 m | 139 mil. € | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | TEN-T | |||||
8 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | R 24,5/120(100), plánované v 1/2-profile | 820 m | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | variant TEN-T | |||||
9 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | D 26,5/120
(100) | 383 m | 162 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | TEN-T | |||||
10 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | D 26,5/120
(100) | 343 m | 136 mil. € | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | ostatné | |||||
10 úsekov |
120,6 km |
2 - 4 |
5 985 m |
2 186 mil. € |
1 698 - 18 874 | 3,6 |
3,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku