✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
1 | 42. - 43. | 11/2028 | ![]() | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 56 mil. € | 3 | 2 | 14,3 | 4/2026 | 16. | ||
2 | 48. - 49. | 9/2029 | ![]() | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 54 mil. € | 4 | 3 | 14,3 | 2/2028 | 11. | ||
3 | 55. - 56. | 5/2031 | ![]() | R1 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 384 mil. € | 4 | 4 | 13,0 | 6/2029 | 11. | ||
4 | 55. - 56. | 5/2031 | ![]() | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 317 mil. € | 4 | 4 | 13,0 | 6/2029 | 11. | ||
5 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 394 mil. € | 3 | 3 | 25,0 | 8/2031 | 15. | ||
6 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 174 mil. € | 2 | 2 | 24,0 | 8/2031 | 12. | ||
7 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 127 mil. € | 4 | 3 | 24,0 | 8/2031 | 13. | ||
8 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 148 mil. € | 3 | 3 | 24,0 | 8/2031 | 13. | ||
9 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 125 mil. € | 4 | 3 | 24,0 | 8/2031 | 67. | ||
108,0 km |
2 - 4 |
1 925 mil. € |
1 779 mil. € |
3,4 |
3,0 |
11. - 67. |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku