✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 490 m | 862 m | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||
2 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 820 m | 110 m | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
3 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 907 m | 428 m | 406 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
4 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 1 752 m | 366 m | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
5 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 165 m | 53 m | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | |||||
6 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 412 m | 408 m | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | |||||
7 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 180 m | 213 m | 139 mil. € | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | |||||
8 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 383 m | 154 m | 162 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | |||||
9 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 343 m | 303 m | 136 mil. € | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | |||||
106,5 km |
2 - 8 |
5 452 m |
2 897 m |
2 011 mil. € |
1 698 - 62 652 | 3,2 |
2,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku