✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 5,1 % | 2 | 3,3 mil. € | 65 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | ||||
2 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 7,9 % | 4 | 5,8 mil. € | 384 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | ||||
3 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 18,4 % | 4 | 7,0 mil. € | 317 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | ||||
4 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 1,1 % | 4 | 2,7 mil. € | 127 mil. € | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | ||||
5 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 10,1 % | 2 | 5,5 mil. € | 54 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | ||||
6 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 2,2 % | 4 | 2,3 mil. € | 125 mil. € | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | ||||
7 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 1,3 % | 4 | 5,9 mil. € | 394 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | ||||
8 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 3,2 % | 4 | 2,9 mil. € | 148 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | ||||
9 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 2,3 % | 4 | 3,1 mil. € | 174 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | ||||
110,8 km |
4,8 % |
2 - 4 |
38,6 mil. € |
1 788 mil. € |
1 698 - 14 783 | 3,7 |
3,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku