✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
1 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 101 mil. € | 1,2 min. | 1 335 - 1 725 | 5 | 4 | |||
2 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 54 mil. € | 1 447 - 1 991 | 4 | 3 | ||||
3 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 384 mil. € | 1 477 | 4 | 4 | ||||
4 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 317 mil. € | 1 608 - 2 367 | 4 | 4 | ||||
5 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 394 mil. € | 5,5 min. | 1 548 - 1 641 | 3 | 3 | |||
6 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 174 mil. € | 8,3 min. | 1 315 - 1 505 | 2 | 2 | |||
7 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 127 mil. € | 8,9 min. | 678 - 970 | 4 | 3 | |||
8 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 148 mil. € | 1,9 min. | 1 535 - 1 721 | 3 | 3 | |||
9 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 125 mil. € | 7,6 min. | 312 - 880 | 4 | 3 | |||
10 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 579 mil. € | 1 268 - 2 000 | 4 | 4 | ||||
166,0 km |
2 - 4 |
2 641 mil. € |
2 403 mil. € |
33,4 min. |
3,7 |
3,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku