✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||
139,9 km |
2 - 4 |
2 280 mil. € |
2 081 mil. € |
3,5 |
3,3 |
||||||||
1 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 67 mil. € | 2 | 2 | ||||
2 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 189 mil. € | 1 245 - 1 287 | 3 | 5 | |||
3 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 101 mil. € | 881 - 1 194 | 5 | 4 | |||
4 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 54 mil. € | 1 024 - 1 288 | 4 | 3 | |||
5 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 384 mil. € | 940 | 4 | 4 | |||
6 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 317 mil. € | 975 - 1 570 | 4 | 4 | |||
7 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 394 mil. € | 870 - 911 | 3 | 3 | |||
8 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 174 mil. € | 911 - 840 | 2 | 2 | |||
9 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 127 mil. € | 461 - 640 | 4 | 3 | |||
10 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 148 mil. € | 876 - 901 | 3 | 3 | |||
11 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 125 mil. € | 242 - 519 | 4 | 3 | |||
139,9 km |
2 - 4 |
2 280 mil. € |
2 081 mil. € |
3,5 |
3,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku