✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||
136,5 km |
2 - 4 |
2 382 mil. € |
2 177 mil. € |
56,0 min. |
3,5 |
3,2 |
|||||||
1 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 278 mil. € | 5,2 min. | 2 | 4 | |||
2 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 101 mil. € | 8,8 min. | 5 | 4 | |||
3 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 54 mil. € | 4 | 3 | ||||
4 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 384 mil. € | 4 | 4 | ||||
5 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 317 mil. € | 4 | 4 | ||||
6 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 75 mil. € | 6,1 min. | 4 | 2 | |||
7 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 394 mil. € | 6,5 min. | 3 | 3 | |||
8 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 174 mil. € | 8,7 min. | 2 | 2 | |||
9 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 127 mil. € | 7,1 min. | 4 | 3 | |||
10 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 148 mil. € | 6,1 min. | 3 | 3 | |||
11 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 125 mil. € | 7,4 min. | 4 | 3 | |||
136,5 km |
2 - 4 |
2 382 mil. € |
2 177 mil. € |
56,0 min. |
3,5 |
3,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku