✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
360,1 km |
2 - 6 |
38 |
6 337 mil. € |
2,2 |
2,4 |
5/2017 - 10/2021 | ||||||||
1 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 1 | Dargov | 418 mil. € | 3 | 3 | ||||
2 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 3 | Budimír (Košice-Sever), Košické Olšany, Bidovce | 241 mil. € | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | ||||
3 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 2 | Hriadky, Pozdišovce | 192 mil. € | 2 | 2 | ||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 2 | Šamorín, Holice | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||
5 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 2 | Sklené,
Ráztočno | 305 mil. € | 3 | 3 | ||||
6 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 0 | 517 mil. € | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||
7 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 3 | Hubová, Likavka, Ivachnová | 341 mil. € | 1 | 1 | |||||
8 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 2 | Čierna voda, Rača | 1 | 2 | ||||||
9 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 6 | Jarovce, Rusovce, Ketelec, Rovinka, Ivanka západ, Ivanka sever | 1 | 2 | ||||||
10 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 1 | Dunajská Lužná | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||
11 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 | Lietavská Lúčka | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 1 | 2 | ||||
12 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 1 | Sobrance | 139 mil. € | 4 | 3 | ||||
13 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 | 1 020 mil. € | 3 | 5 | |||||
14 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 4 | Prievidza, Brusno, Handlová, Nová Lehota | 662 mil. € | 4 | 4 | ||||
15 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 1 | Michalovce | 162 mil. € | 3 | 3 | ||||
16 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 2 | Prešov západ, Prešov juh | 434 mil. € | 1 | 2 | 10/2021 | ||||
17 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 1 | Prievoz | 1 | 1 | 10/2021 | |||||
18 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 0 | 39 mil. € | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||
19 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 1 | Záhor | 136 mil. € | 4 | 3 | ||||
20 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 2 | 2 | 6/2017 | ||||||
21 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 1 | Nové Zámky | 172 mil. € | 4 | 4 | ||||
22 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 1 | 1 | 5/2017 | ||||||
23 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 2 | Čadca Podzávoz, Čadca Bukov | 269 mil. € | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||
24 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 4 | 1 | Brodno - dočasná | 269 mil. € | 4 | 2 | 12/2017 | ||||
360,1 km |
2 - 6 |
38 |
6 337 mil. € |
2,2 |
2,4 |
5/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku