✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||
1 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 135 - 137 | 3 | 3 | |||||
2 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 94 - 185 | 2 | 2 | |||||
3 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 3 | 3 | ||||||
4 | D1 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 95 - 139 | 4 | 3 | |||||
5 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 8 - 143 | 3 | 5 | Ešte skôr ako plánovať novú cestu treba bezodkladne zmodernizovať železničnú trať Prievidza - Jelšovce (pri Nitre), ktorá naliehavo potrebuje nový zabezpečovací systém (skráti jazdné doby vlakov o desiatky minút). Táto trať má výborný potenciál byť rýchlou a atraktívnou regionálnou traťou, pri ktorej veľa ľudí uprednostní denné využívanie vlaku namiesto auta. Pri výraznom skrátení cestových časov a zahustení ponuky vlakov (osobných aj expresov) môže modernizácia železnice priniesť s oveľa menšími nákladmi väčšie prínosy ako nová rýchlocesta v tejto trase. | ||||
6 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 27 - 240 | 4 | 4 | |||||
7 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 72 - 223 | 3 | 2 | |||||
8 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 171 - 213 | 3 | 3 | |||||
9 | D1 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 44 - 151 | 4 | 3 | |||||
9 úsekov |
202,9 km |
2 - 4 |
3 163 mil. € |
3,2 |
3,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku