✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 1 703 m | 70 mil. € | 3,6 min. | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | |||||||
2 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 1 401 m | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | |||||||
3 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 457 m | 169 mil. € | 2,3 min. | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
4 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 218 m | 418 mil. € | 5,5 min. | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | ||||||
5 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 820 m | 192 mil. € | 8,3 min. | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | ||||||
6 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 393 m | 139 mil. € | 8,9 min. | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | ||||||
7 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 537 m | 162 mil. € | 1,9 min. | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | ||||||
8 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 646 m | 136 mil. € | 7,6 min. | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | ||||||
8 úsekov |
101,1 km |
2 - 4 |
6 175 m |
1 489 mil. € |
38,1 min. |
1 698 - 50 895 | 2,8 |
2,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku