✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
1 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 97 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | 2,5 | ||||
2 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 47 mil. € | 12 862 | 3 | 4 | 4,1 | ||||
3 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 90 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | 5,0 | ||||
4 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 54 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 7,9 | ||||
5 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 384 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | 9,6 | ||||
6 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 317 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | 9,6 | ||||
7 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 394 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | 11,9 | ||||
8 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 174 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | 11,9 | ||||
9 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 127 mil. € | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | 11,9 | ||||
10 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 148 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | 11,9 | ||||
101,0 km |
2 - 4 |
1 990 mil. € |
1 833 mil. € |
4 033 - 14 783 | 3,3 |
3,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku