✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
podľa údajov NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
13 úsekov |
242,7 km |
2 - 6 |
3 794 mil. € |
1 698 - 32 968 | 3,4 |
3,2 |
||||||||
1 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | |||||||
2 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | |||||||
3 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | |||||||
4 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 3 | 3 | ||||||||
5 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | ||||||
6 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | |||||||
7 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | |||||||
8 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | |||||||
9 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | |||||||
10 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | |||||||
11 | D1 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | |||||||
12 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | ||||||||
13 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | ||||||
13 úsekov |
242,7 km |
2 - 6 |
3 794 mil. € |
1 698 - 32 968 | 3,4 |
3,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku