✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 1 432 m | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 2 404 - 2 267 | 1 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
2 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 554 m | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 1 245 - 1 287 | 3 | 5 | |||||
3 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 820 m | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 1 024 - 1 288 | 4 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
4 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 907 m | 406 mil. € | 7 784 | 940 | 4 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
5 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 1 752 m | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 975 - 1 570 | 4 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
6 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 165 m | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 870 - 911 | 3 | 3 | |||||
7 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 412 m | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 911 - 840 | 2 | 2 | |||||
8 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 383 m | 162 mil. € | 10 444 - 14 783 | 876 - 901 | 3 | 3 | |||||
9 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 343 m | 136 mil. € | 1 698 - 6 812 | 242 - 519 | 4 | 3 | |||||
115,4 km |
2 - 4 |
6 768 m |
2 247 mil. € |
1 698 - 30 731 | 3,1 |
3,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku