✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||||
28 úsekov |
400,3 km |
2 - 6 |
6 901 mil. € |
167,1 mil. € |
1 698 - 93 344 | 2,4 |
2,5 |
5/2017 - 10/2021 | |||||||||
1 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 4 | 269 mil. € | 11,4 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 1 886 - 2 202 | 4 | 2 | 12/2017 | |||||
2 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 4,8 mil. € | 11 465 - 18 743 | 741 - 995 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||
3 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 8,7 mil. € | 12 819 - 29 988 | 940 - 1 697 | 2 | 2 | ||||||
4 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 1,0 mil. € | 14 357 - 15 923 | 818 - 1 092 | 1 | 1 | 5/2017 | ||||||
5 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 13,6 mil. € | 2 541 - 3 501 | 194 - 270 | 2 | 2 | 6/2017 | ||||||
6 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 2,6 mil. € | 5 | 5 | ||||||||
7 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 2,3 mil. € | 1 698 - 6 812 | 70 - 361 | 4 | 3 | ||||||
8 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 3,2 mil. € | 14 624 | 800 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | ||||||
9 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 073 - 2 257 | 1 | 1 | 10/2021 | |||||||
10 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 14,0 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 228 - 1 350 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||||
11 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 4,8 mil. € | 5 586 - 10 745 | 561 - 714 | 3 | 2 | ||||||
12 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 5,5 mil. € | 5 762 - 14 648 | 525 - 852 | 4 | 4 | ||||||
13 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 20,1 mil. € | 4 151 - 11 477 | 333 - 812 | 3 | 5 | Ešte skôr ako plánovať novú cestu treba bezodkladne zmodernizovať železničnú trať Prievidza - Jelšovce (pri Nitre), ktorá naliehavo potrebuje nový zabezpečovací systém (skráti jazdné doby vlakov o desiatky minút). Táto trať má výborný potenciál byť rýchlou a atraktívnou regionálnou traťou, pri ktorej veľa ľudí uprednostní denné využívanie vlaku namiesto auta. Pri výraznom skrátení cestových časov a zahustení ponuky vlakov (osobných aj expresov) môže modernizácia železnice priniesť s oveľa menšími nákladmi väčšie prínosy ako nová rýchlocesta v tejto trase. | |||||
14 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 2,7 mil. € | 4 033 - 8 369 | 217 - 330 | 4 | 3 | ||||||
15 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 7,2 mil. € | 14 233 - 18 874 | 911 - 1 315 | 3 | 3 | ||||||
16 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 1,7 mil. € | 32 968 | . . . | 2 277 | 5 | 5 | |||||
17 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 6,3 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 254 - 2 069 | 1 | 2 | |||||||
18 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 676 - 881 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
19 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 679 - 8 658 | 1 | 2 | ||||||||
20 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||||||
21 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 19,0 mil. € | 12 491 - 24 900 | 926 - 1 852 | 1 | 1 | |||||||
22 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 12,7 mil. € | 23 579 - 28 413 | 1 675 - 2 070 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||||
23 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 5,0 mil. € | 3 | 3 | ||||||||
24 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 609 - 806 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
25 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 5,4 mil. € | 7 211 | 601 | 4 | 2 | ||||||
26 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 3,1 mil. € | 6 207 - 8 525 | 404 - 665 | 2 | 2 | ||||||
27 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 6,0 mil. € | 3 166 - 11 562 | 191 - 682 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | ||||||
28 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 5,9 mil. € | 9 503 - 9 802 | 678 - 730 | 3 | 3 | ||||||
28 úsekov |
400,3 km |
2 - 6 |
6 901 mil. € |
167,1 mil. € |
1 698 - 93 344 | 2,4 |
2,5 |
5/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku