✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||
273,3 km |
2 - 6 |
3 339 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,4 |
4,5 |
||||||||||
1 | 31. | 11/2026 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 15 053 | 1 018 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie. | ||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 488 | 5 | 4 | žiadna | |||||
3 | 39. - 40. | 3/2028 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 635 - 690 | 2 | 4 | žiadna | |||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 359 - 396 | 5 | 5 | žiadna | |||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | žiadna | ||||||
6 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 454 - 531 | 5 | 4 | žiadna | |||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 473 - 644 | 5 | 5 | žiadna | |||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 2 277 | 5 | 5 | žiadna | ||||
9 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | žiadna | |||||||
10 | 64. - 68. | 8/2033 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 678 - 730 | 3 | 3 | žiadna | |||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 469 - 796 | 5 | 5 | žiadna | |||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 244 - 497 | 5 | 5 | žiadna | |||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 476 - 755 | 5 | 5 | žiadna | |||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 178 - 352 | 5 | 5 | žiadna | |||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 71 - 279 | 5 | 5 | žiadna | |||||
273,3 km |
2 - 6 |
3 339 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,4 |
4,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku