✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| ||||||||
270,6 km |
2 - 6 |
1 065 - 32 968 | 4,6 |
4,5 |
6/2027 - po 2040 |
||||||||
1 | 19. | 6/2025 | ![]() | 8,2 km | 2 | 4 001 | 3 | 3 | 6/2027 | ||||
2 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | 2,7 km | 4 | 12 862 | 3 | 4 | Projektované riešenie je úplne neprimerané, zbytočne nákladné a v kontexte iných potrieb neobhájiteľné. Je nutné ho zásadne preriešiť, napríklad prestavbou súčasnej cesty I/9 na 4-pruh. Na tomto úseku totiž cesta vedie mimo obcí a má veľmi dobré smerové aj výškové vedenie vhodné aj pre rýchlostnú cestu. Stačí k nej dobudovať ďalšie 2 jazdné pruhy, čo je reálne s oveľa nižšími nákladmi v porovnaní s plánovaním riešením 4-pruhu v novej trase. | 10/2028 | |||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | ![]() | 7,8 km | 2 | 5 587 | 5 | 4 | 2/2031 | ||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | ![]() | 18,0 km | 2 | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | 2/2032 | |||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | ![]() | 3,6 km | 4 | 5 | 5 | 2/2033 | |||||
6 | 47. | 7/2029 | ![]() | 14,0 km | 2 | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 7/2032 | ||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | ![]() | 9,8 km | 2 | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | 9/2032 | |||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | ![]() | 8,5 km | 6 | 32 968 | . . . | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | 10/2035 | ||
9 | 62. - 63. | 10/2032 | ![]() | 6,9 km | 6 | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | 10/2035 | ||||
10 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | 12,6 km | 4 | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | Výstavba 4-pruhovej diaľnice aj na tomto úseku po roku 2030 bude potrebná, otázne je, či dĺžka tunela Dargov musí byť až 4 km, keď v starších materiáloch sa uvádzala dĺžka tunela iba 1 km. | 8/2036 | |||
11 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | 42,1 km | 4 | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | Preťažovaniu diaľnice D1 v dopravnej špičke treba predchádzať nie plánovaním ďalších rýchlociest ale zlepšením ponuky vlakov medzi Trnavou a Bratislavou, prípadne aj Sencom a Bratislavou (15-minútový interval v špičke v pracovných dňoch). | po 2040 | |||
12 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | 29,2 km | 2 | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | po 2040 | ||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | 3,1 km | 4 | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | Dostavba na 4-pruh tu nebude potrebná celé desaťročia. O to zarážajúce je, že NDS na prípravu už minula vyše 1,3 milióna eur. | po 2040 | |||
14 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | 32,8 km | 2 | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | po 2040 | ||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | 71,3 km | 2 | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | po 2040 | ||||
270,6 km |
2 - 6 |
1 065 - 32 968 | 4,6 |
4,5 |
6/2027 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku