✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 25. | 1/2026 | ![]() | D3 | 10,8 km | 4 | D 24,5/80 (100) | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | |||
2 | 32. - 33. | 12/2026 | ![]() | D4 | 12,4 km | 4 | D 26,5/120 (tunel 2 x T 8,0/100) | 772 mil. € | 3 | 4 | Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA). | ||||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | ![]() | R1 | 14,9 km | 4 | R 24,5/80 | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | žiadna | |||
4 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 12,6 km | 4 | D 26,5/120
(100) | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | žiadna | |||
5 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R5 | 1,7 km | 2 | R 11,5/70 | 54 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | žiadna | |||
52,4 km |
2 - 4 |
2 338 mil. € |
7 972 - 14 186 | 2,8 |
3,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku