✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
200,1 km |
2 - 6 |
3 073 mil. € |
2 759 mil. € |
2 561 - 32 968 | 3,5 |
3,3 |
|||||||||
1 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 58 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | 11/2018 | ||||
2 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 161 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | 4/2008 | ||||
3 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 199 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | 4/2008 | ||||
4 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 943 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | 4/2010 | ||||
5 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 75 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | |||||
6 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 115 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | |||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 82 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | ||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 98 mil. € | 5 | 5 | ||||||
9 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 174 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | |||||
10 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 277 mil. € | 3 | 3 | 2/2020 | |||||
11 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 579 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | 10/2004 | ||||
200,1 km |
2 - 6 |
3 073 mil. € |
2 759 mil. € |
2 561 - 32 968 | 3,5 |
3,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku