✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 17,0 km | 8 348 | 5 189 - 6 389 | 359 - 396 | 5 | 5 | ||||
2 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 18,2 km | 10 984 | 6 207 - 8 525 | 404 - 665 | 2 | 2 | ||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 713 - 13 545 | 469 - 796 | 5 | 5 | |||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 317 v priemere za dlhý úsek NZ - LC | 2 156 - 6 890 | 244 - 497 | 5 | 5 | |||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 13 009 | 5 098 - 5 557 | 421 - 428 | 4 | 2 | |||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 9 865 | 5 420 - 8 693 | 476 - 755 | 5 | 5 | |||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 317 v priemere za dlhý úsek NZ - LC | 2 228 - 6 331 | 178 - 352 | 5 | 5 | |||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 1 303 - 10 541 | 3 247 - 11 434 | 214 - 760 | 4 | 4 | |||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 2 317 v priemere za dlhý úsek NZ - LC | 1 065 - 4 239 | 71 - 279 | 5 | 5 | |||||
283,5 km |
2 - 4 |
2 912 mil. € |
35,2 km |
1 065 - 13 545 | 4,4 |
4,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku