✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
111,0 km |
2 - 4 |
2 480 mil. € |
63,6 mil. € |
2 552 - 50 895 | 2,4 |
2,6 |
||||||||||
1 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 2,6 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 5/2004 | ||||||
2 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 4,2 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 6/2014 | |||||
3 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 7,9 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 5/2004 | |||||
4 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 2,6 mil. € | 4 001 | 3 | 3 | 1/2000 | |||||
5 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 2,6 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
6 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 2,8 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | ||||||
7 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 3,1 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | ||||||
8 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 22,4 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | 4/2010 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
9 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 3,4 mil. € | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | 4/2016 | |||||
10 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 3,5 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | ||||||
11 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 3,3 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | ||||||
12 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 5,2 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | ||||||
111,0 km |
2 - 4 |
2 480 mil. € |
63,6 mil. € |
2 552 - 50 895 | 2,4 |
2,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku